Elektrika kmalu tudi za Porsche 911

23. 3. 2020 | Jure Šujica
Deli

Najverjetneje mu bosta sledila še 718 in Macan.

Za Porschejem je (tako kot za vsemi drugimi znamkami koncerna Volkswagen) še eno uspešno leto, v katerem so zabeležili triodstotno rast dobička. Hkrati je bilo leto pomembno še iz enega vidika. Na ceste je namreč zapeljal prvi (in težko pričakovani) električni avtomobil znamke Porsche Taycan. Gre za prvi avtomobil, ki je nastal po zaslugi šestih milijard evrov vrednega vložka v e-mobilnost, teh pa bo poslej še več. Pravzaprav se elektrifikacija obeta celotni floti vozil.

Poleg Taycana Porsche elektrificiran pogonski sklop že ponuja v modelih Cayenne in Panamera. Kot je v izjavi za britanski Autocar razkril prvi mož podjetja, je dosedanji odziv kupcev nanje izredno pozitiven. Doslej so namreč sprejeli že kar 30.000 naročil (s predplačilom v višini 2.250 evrov) za model Taycan, hibridne različice modela Panamera pa naj bi predstavljale že kar 60 odstotkov celotne prodaje.

Hibridizacija za vsak drugi avtomobil

Te številke so znamko spodbudile, da ponudbo elektrificiranih pogonskih sklopov še razširijo. Blume je že potrdil, da bo nemško podjetje prvič v zgodovini s hibridnim pogonskim sklopom opremilo model 911. Kdaj se bo to zgodilo in kakšen pogonski sklop mu bodo namenili, ostaja še skrivnost, šlo pa naj bi za - gledano na splošno - eno od močnejših različic modela v aktualni generaciji. Obeta se tudi hibridizacija modelov 718 (Boxster in Cayman) ter Macan. Ta naj bi po letu 2022 z novo generacijo postal izključno električen avtomobil.

Srednjeročno gledano bodo elektrificirani avtomobili postali izredno pomemben del prodaje Porscheja. V Stuttgartu ocenjujejo, da bodo električni in hibridni avtomobili do leta 2025 predstavljali kar polovico celotne prodaje, procesu hibridizacije pa naj bi pri Porscheju namenili kar 10 milijard evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja