Eolab: tudi Renault z bencinskim hibridom

Pri Renaultu so si sicer s pomočjo varčnih dizlov in električnih modelov dolgo upirali hibridni modi, a so, kot kaže novi koncept Eolab, vendarle popustili.

17. 9. 2014

Tehnologijo so poimenovali Z.E: Hybrid, gre pa za bencinski priključni hibrid. Eolab je zaradi uporabe veliko lahkih materialov (streha iz magnezija tehta le 4 kilograme) okoli 400 kilogramov lažji od povprečnega avtomobila segmenta malih avtomobilov (B), kamor sodi njihov Clio (s katerim si pravzaprav deli platformo).

Kaj več o pogonski tehniki pri Renaultu niso izdali, ni pa težko uganiti, da gre za kombinacijo majhnega turbobencinca (verjetno trivaljnega 0,9-litrskega TCe), elektromotorja in litij-ionskih baterij. Končni rezultat Eolaba je, s tem pa so se že pohvalili, 60-kilometrski električni doseg (pri hitrostih do 120 km/h) in le okrogel liter porabe (in 22g CO2 na kilometer) po normnem ciklu NEDC.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri