EuroNCAP: Genesis prihaja v Evropo z odlično popotnico

27. 5. 2021 | Jure Šujica
Deli

Izmed petih avtomobilov so na tokratnih testiranjih štirje dosegli najvišjo oceno za varnost, eden pa štiri zvezdice izmed petih.

Pred Hyundaijevo prestižno znamko Genesis so zahtevni časi. Po tem, ko se je uveljavila na drugi strani Atlantika, je sedaj pričela pohod po evropskih trgih (pri čemer pa zaenkrat še ni znano kdaj, če sploh bo prišla v Slovenijo). Vsaka pozitivna popotnica ji bo zato brez dvoma koristila pri uveljavljanju na trgu in pozitiven rezultat na preizkusnih trkih organizacije EuroNCAP je ena izmed njih.

Na tokratnih preizkusnih trkih sta se znašla kar dva njihova avtomobila iz vrha ponudbe in sicer limuzinski G80 ter križanec GV80, oba pa sta na preizkusu dosegla najvišjo oceno pet zvezdic. Še več, G80 se je uvrstil na drugo mesto najbolje ocenjenih avtomobilov v letošnjem letu, zaostal je le za Polestar 2. Ob tem je bil deležen tudi najboljšo oceno za opremljenost z varnostnimi sistemi, saj je dosegel kar 91 odstotkov vseh možnih točk – največ odkar je organizacija EuroNCAP lansko leto spremenila način ocenjevanja.

GV80, se je na drugi strani odrezal le malenkost slabše. Za varnost voznika in potnikov je tako dobil enako oceno kot G80, malenkost nižjo oceno je dobil za opremljenost z varnostnimi sistemi, precej nižjo oceno (za 11 odstotnih točk) pa je dobil za varnost pešcev. Nad dobro oceno obeh avtomobilov je bil sicer navdušen tudi generalni sekretar EuroNCAP, Michiel van Ratingen.

BMW po 'startih' merilih

Poleg Genesisov pa so komisarji pod drobnogled vzeli še tri avtomobile in sicer BMW serije 4, BMW serije 4 kabriolet in pa Citroën C4. Ob tem so prvi par vozil v večji meri ocenjevali po kriterijih iz leta 2019, saj v večji meri temeljita na tedaj predstavljeni zadnji generaciji BMW serije 3, hkrati pa so opravili še nekaj dodatnih preizkusov. Tudi zato so oba avtomobila uvrstili v statistiko leta 2019, pri čemer pa so jima komisarji namenili malenkost nižjo oceno kot seriji 3.

Citroenov najnovejši predstavnik segmenta C se je izmed vseh petih avtomobilov odrezal najslabše, za varnost pa je prejel štiri zvezdice. Za konkurenco je v največji meri zaostal na področju varnosti voznika in opremljenosti z asistenčnimi sistemi, medtem, ko je bila razlika na področju zaščite potnikov v kabini in na področju zaščite pešcev v primerjavi z najboljšimi bistveno manjša. Ratingen je dosežen rezultat ocenil kot soliden, a je hkrati dodal, da bi inženirji vseeno lahko opravili boljše delo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja