Nedavno predstavljeni Daytona SP3 očitno predstavlja le začetek posebnega obdobja.
Ferrari Daytona SP3 morda ni običajen serijski Ferrari, kot je recimo F8 ali pa tudi ekskluzivni LaFerrari – pa čeprav ga bodo v Maranellu izdelali v več primerkih. 599 natančno, kar je toliko kot modelov SP1 in SP3 ter še 100 za po vrhu. Gre namreč za posebno izdajo družine Icona, s katero se pri Ferrariju spominjajo legendarnih dirkalnikov iz dirkaške preteklosti in 'zlate dobe dirkalnikov s pokritimi kolesi', kot pravijo v Maranellu.
Preberite še: To je tretja in najzmogljivejša Ferrarijeva Icona do sedaj!
A z SP3 zgodba o obujanju legend še zdaleč ni končana. Dva milijona evrov vrednemu športniku naj bi namreč že kmalu sledili novi člani družine Icona, kar so ob predstavitvi potrdili tudi pri Ferrariju. Enrico Galliera je tako potrdil, da imajo v mislih nekje med štiri in pet vozil, ki so osvajali najprestižnejše dirke po svetu in bi si zaslužili sodobno reinkarnacijo.
Bistvo je slog
»Imamo številne zanimive koncepte, ki bi jih lahko predstavili v prihodnosti. Dediščina Ferrarija je bogata in zgolj nebo je meja,« je dejal Galliera. Z novimi avtomobili družine Icona naj bi sicer v prvi vrsti ciljali na obstoječe kupce njihovih vozil. Hkrati naj ne bi ciljali na kupce, ki iščejo najboljše zmogljivosti, pač pa svojevrsten slog, stil, ki ga in ga bodo ti avtomobili ponujali. Ob tem sicer ne gre za obujanje že predstavljenih idej, temveč 'le' za iskanje navdiha v njih.
Projekt 'Icona' pa je pomemben tudi z druge perspektive. Medtem ko je že LaFerrari napovedal elektrifikacijo hiperšportnih modelov, bo posebna družina Icona, kot poročajo pri britanskem Autocarju, pomagala ohraniti priljubljeni 12-valjnik vsaj še nekaj let pri življenju. Kot je za omenjeni medij dejal Michael Leiters, tehnični direktor pri razvoju Daytone namreč tako majhna serija vozil ne vpliva pretirano na okolje s pretiranimi izpusti CO2, hkrati pa pomaga zbujati najmočnejša čustva.
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri