Iz lahkih gospodarskih vozil se sodelovanje širi še na razvoj avtonomnih vozil.
Volkswagen in Ford sta že pred časom sprejela soglasje o sodelovanju na področju izdelave prihodnje generacije lahkih gospodarskih vozil. V času, ko so potekala pogajanja in dogovori se je siocer pričakovalo, da bo dogovor o povezovanju še bolj obsežen, do česar pa takrat ni prišlo. No, kot kaže, se bosta obe strani v oprihodnje vseeno še nekoliko bolj povezali, vsaj na področju samovozečih avtomobilov.
Generalni direktor Volkswagna je tako danes v uradni izjavi za javnost dejal, da sta obe strani zelo bllizu zaključku pogajanj. V ta namen naj bi se na sedežu podjetja zbralo okrog 500 najvišjih Volkswagnovih uradnikov. Sodelovanje obeh strani bo tako pripomoglo k skupnemu razvoju avtonomnih in električnih vozil, področjema, ki sta globalno gledano še vedno precej odprta in kjer avtomobilski proizvajalci še lahko dosegajo prednost pred konkurenco.
Poleg tega bi omenjen dogovor Volkswagnu prinesel še eno prednost, to je vstop na ameriški trg. Tam je namreč znamka – to priznava tudi Diess – precej šibka, ob enem pa bi samostojna širitev na tem trgu ob vse bolj zaosternih gospodarskih razmerah bila izredno težavna. Hkrati bi tovrstna širitev pripomogla k blaženju posledic vse slabše prodaje na Kitajskem, poleg tega pa bi, tako ugibajo špekulacije, se obe strani lahko postavili po robu Waymu, podjetju pod Googlovim okriljem, ki v ZDA raste in postaja eno izmed glavnih imen na področju avtonomnih avtomobilov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj