Fordov električni dostavnik za tiste, ki vsaj mislijo zeleno

E-Transit je na voljo z dvema različnima motorjema, njegov doseg s polno baterijo pa je lahko do 317 kilometrov.

Na slovenski trg lahkih gospodarskih vozil prihaja vse več dostavnikov z električnim pogonom in zdaj se jim pridružuje tudi e-Transit, največji član Fordove dostavniške družine, ki bo v nekaj letih bogatejši še za štiri elektrificirana ali električna vozila. Povsem nov enotonski dostavnik Transit Custom in večnamensko vozilo Tourneo Custom prihajata še letos, leta 2024 pa sledita manjše dostavno vozilo naslednje generacije Transit Courier in večnamenski Tourneo Courier.

V največjem dostavniškem razredu pri električnih vozilih za zdaj ni velike konkurence, a bodo slej ko prej tudi drugi proizvajalci ponudili svoje novince. E-Transit je na voljo z zaprtim tovornim prostorom, v potniški izvedbi in kot šasija  s kabino, ki ponuja možnosti različnih nadgradenj. Pogonu sta namenjena dva različna elektromotorja, šibkejši razvije 135 kilovatov (184 KM) in 430 Nm navora, ki je v celoti na voljo že pri speljevanju. Dodatna možnost je motor s 198 (266) kilovati moči, ki je namenjen predvsem za prevoz težjih tovorov.

Nosilnost pri tovornih izvedbah znaša do 1758 kilogramov, na voljo so različne dolžine in višine strehe ter skupno maso od 3,5 do 4,25 tone. Tovorni prostor ni okrnjen, saj je baterijski sklop s petimi moduli in 68 kilovatnimi urami zmogljivosti nameščen pod dno karoserije, medtem ko je električni motor na zadnji osi in poganja zadnji kolesni par. 

E-Transit premore komunikacijski in informacijski sistem z dvakrat večjo zmogljivostjo računalniške obdelave kot predhodnik in upravljanje prek intuitivnega  velikega zaslona na dotik z diagonalo 30,5 centimetra.

Dodatno so na voljo funkcije za povečanje produktivnosti, kot je Fordov s spletom povezani navigacijski sistem, ki lahko načrtuje najučinkovitejšo pot in voznike obvešča o polnjenju, prometu, sprotni razpoložljivosti parkirišč.

Funkcija inteligentnega dosega pa poskrbi za prikaz natančnejše razdalje, ki je še na voljo s trenutno napolnjenostjo baterije. Na voljo je izboljšano glasovno upravljanje, voznikom posreduje vse informacije, ne da bi morali odvrniti pogled s ceste.

Osnovni model je na slovenskem trgu naprodaj za 59.960 evrov brez davka na dodano vrednost.

Novo na Metroplay: "Ker hočeš ustrezati svojemu klientu, veš, da bo polomija" | Zoran Gabrijan