Frankfurt 2011: Seat

6. 10. 2011
Deli
Frankfurt 2011: Seat (foto: Vinko Kernc)
Vinko Kernc

Pričakovali smo študijo Leona, dobili smo študijo Toleda!

No, novi oblikovalski koncept IB1 je vseeno napoved novih Seatovih modelov v nižjem srednjem razredu, ki bodo temeljili na prihajajoči skupni platformi MQB A. Tudi za oblikovalski pristop IB1 je enostavnost linij skupna značilnost z drugimi znamkami iz skupine Volks­wagen, za kar skrbi šef oblikovanja Walter de Silva. Čeprav je novost predstavil novi Seatov prvi oblikovalec Alejandro Mesonero-Romanos, je nastala še pod vodstvom prejšnjega oblikovalca Luca Donkervoolkeja.

Enako velja za rahlo osveženega Exea s preoblikovanimi biksenonskimi žarometi, LED-dnevnimi lučmi in nekoliko drugačnimi kolesnimi platišči. V notranjosti so boljši materiali in preoblikovani volanski obroč. Izboljšali so tudi dizelski motor 2.0 TDI z močema 88 ali 105 kilovatov, ki porabi 5,2 oziroma 5,3 (Exeo ST) litra dizla na 100 kilometrov in v zrak ne izpusti več kot 132 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Moči motorjev se bodo sicer gibale med 88 do 155 kW.

foto: VK

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja