Naslednika Ferrarijevega vstopnega kabrioleta Californie T, ki je dobil novo ime Portofino, je močnejši, ima lažjo, bolj trdno in bolj aerodinamično karoserijo agresivnejšega videza.
Pod motornim pokrovom je sicer enak 3,9-litrski motor V8 kot v Californii T, a so mu s predelavami moč za 40 povečali na okroglih 600 'konjev', navor pa znaša potentnih 760 njutonmetrov. To je dovolj, da Portofino v 3,5 sekunde doseže 100 in suvereno pospešuje do 320 kilometrov na uro, k čemur pripomoreta tudi športni diferencial E-Diff3 in program za elektronsko stabilnost F1-Trac. Portofino je tudi prvi Ferrarijev GT, ki so mu namenili električni servo volan.
Portofino uvaja tudi Ferraijev novi oblikovni pristop. Spredaj so mu namenili led razsvetljavo po zgledu Ferrarija 488 GTB, celoten nastop pa je precej bolj agresiven, kot pri Californii T. Sveža je tudi notranjost z 10,2-palčnim na dotik občutljivim zaslonom kot osrednjo točko, novim volanskim obročem in preoblikovanimi sedeži, ki predvsem puščajo nekaj več prostora za noge potnikov na tesni zadnji klopi.