Goodyear predstavil novo tehnologijo za avtomatizirano proizvodnjo

18. 9. 2017 | Jure Šujica
Deli

Z inovativnim načinom proizvodnje bo Goodyear največ pridobil na področju maloserijske proizvodnje pnevmatik.

Te dni je ameriško gumarsko podjetje Goodyear Tire & Rubber v Luksemburgu začelo z gradnjo nove tovarne za proizvodnjo avtomobilskih pnevmatik. Gradnja bo predvidoma zaključena v letu 2019, na slovesni prireditvi ob pričetku gradnje pa je predsednik podjetja in izvršni direktor Richard J. Kramer predstavil pomembno novost, ki jo bodo v novi tovarni uporabili prvič. Gre namreč za nov proizvodnji proces z imenom Mercury, s katerim bodo učinkoviteje izdelovali majhne serije vrhunskih pnevmatik.

Kramer je ob predstavitvi dejal, da je »Mercury odziv na vse večjo kompleksnost v industriji pnevmatik, saj se število modelov vozil in možnosti, ki so na voljo potrošnikom, nenehno povečuje.« Z novim načinom proizvodnje, ki bo sedaj avtomatizirana, bodo tako lažje zadostili potrebam zahtevnejših kupcev, proizvodnja tovrstnih pnevmatik bo bistveno hitrejša, posledično pa se bo skrajšal čas dostave pnevmatike do končnega potrošnika.

Novost je rezultat petletnih poizkusov in raziskav

Izbira imena za novo proizvodnjo tehnologijo – Mercury (po slovensko Merkur) – sicer nikakor ni naključna. Merkur je namreč v rimski mitologiji predstavljal boga trgovine in potovanja, hkrati pa je služil tudi kot navdih ustanovitelju podjetja Goodyear, Franku A. Sebringu pri izdelavi znamenitega logotipa, stopala s krili. Mercury je sicer rezultat petletnega dela in raziskav v obeh Goodyearjevih centrih za raziskave in inovacije, ki se nahajata v Luksemburgu in ameriškem Akronu.

Goodyear

Nova tovarna, 48. po vrsti v lasti ameriškega gumarskega velikana, ki bo svoja vrata torej odprla čez približno dve leti bo stala v bližini njihovega obstoječega centra za inovacije in testnih prog v Colmar-Bergu. V projekt so pri Goodyearju vložili 77 milijonov evrov, končana tovarna, katere kapaciteta 500.000 proizvedenih pnevmatik letno pa bo nudila delo 70 zaposlenim. Ali bo Goodyear novo tehnologijo širil tudi v druge tovarne, morda celo v Kranj, pa zaenkrat še ni znano.

Jure Šujica
foto: arhiv AM

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol