Honda E s kar petimi ekrani na armaturni plošči

31. 7. 2019 | Jure Šujica
Deli

Digitalni zasloni bodo tudi del novega info-zabavnega sistema, podprtega z umetno inteligenco.

Honda e bo oziroma je skoraj že prvi Hondi električni avtomobil s katerim bo Honda resno vstopila v svet električnih avtomobilov. Mestni malček, ki je svojo premiero doživel v Frankfurtu bo v precej enaki podobi dokončno predstavljen že v prihodnjih tednih. Kot se spodobi pa bo električni novinec opremljen tudi z naprednim info-zabavnim sistemom. Ta bo med drugi sestavljen iz kar petih LCD zaslonov, postavljenih širom celotne armaturne plošče.

Pri Hondi ob tem podarjajo, da so želeli preprost dizajn zunanjosti prenesti tudi v notranjost avtomobila, kar bi hkrati pomenilo, da bi bil sistem preprost za uporabnik, s čimer bi ob uporabi kvalitetnih materialov zagotovili moderno in hkrati sproščujoče okolje. Eden izmed zaslonov bo namenjen prikazu stanja vozila in hitrosti, dva info-zabavnemu sistemu, dva pa bosta stalno povezana s kamerama, ki bosta tako kot pri Audi e-tron nadomeščala zunanji ogledali.

Brez ključa ali kartice

»Naš cilje je bil ta, preprostotst zunanje podobe prenesemo v notranjost. Da s celotno atmosfero v kabini, združeno z neverjetnim udobjem – za kar sta poskrbela les in prijeten tekstil – pričarali vvzdušje dnevne sobe. V tem modernem, a sproščujočem okolju bodo potniki lahko spoznali napredno tehnology, kot so kamere namesto vzvratnih ogledal, sistem dveh zaslonov info-zabavnega sistema, ki je sicer izredno sofisticiran, a hkrati enostaven za uporabo,« pojasnjuje Kohei Hitomi, vodja projekta Honda e.

Za še boljšo uporabniško izkušnjo pa bodo inženirji Hondi e namenili še storitev umetne inteligence, skrito pod imenom Honda Personal Assistant. Sistem bo moč upravljati glasovno, tekom uporabe – aktivira se ga z geslom 'OK Honda' in ukazom oziroma vprašanjem – pa se bo privadil uporabnika in tako samodejno postopoma nadgrajeval. S sistemom bo povezan tudi digitalni ključ, ki bo deloval preko mobilne aplikacije, vozilo pa bo imelo v času mirovanja postavljeno tudi navidezno geo-ograjo in bo, v kolikor bo zapustilo to območje, lastniku vozila to tudi javilo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja