Honda predstavila revolucionaren simulator vožnje

4. 12. 2017 | Jure Šujica
Deli
Honda predstavila revolucionaren simulator vožnje (foto: Honda)
Honda

Z njim si bodo pomagali pri razvoju novih avtonomnih tehnologij in pogonsih sklopov.

Japonski avtomobilski gigant Honda je danes predstavila nov simulator avtomobilske vožnje, ki ga je razvilo podjetje VI-grade. Gre za čisto nov simulator, ki namesto običajnih šestih pogonov uporablja kar devet pogonov, zaradi česar še natančneje ponazarja dejansko vožnjo z avtomobilom, tako zaviranje in pospeševanje, kakor tudi zavijanje. Po besedah Honde gre za prvi tovrstni simulator na svetu.

Po besedah podpredsednika Hondinega evropskega oddelka za raziskave in razvoj, Yasunorujia Okuja, bodo simulator v največji meri uporabljali za razvoj rešitev na področju avtomobilske dinamike, hkrati pa bodo z njegovo pomočjo razvijali asistenčne tehnologije in avtonomno vožnjo. Ob enem bo novi simulatorja pripomogel k večji povezanosti različnih oddelkov pri razvoju skupnih tehnologij.

V uporabi že čez dobre pol leta

Simulator z imenom DiM250 je sicer izdelek vodilnega podjetja na področju izdelave simulacijskih sistemov VI-grade, pri izdelavi najnovejšega simulatorja pa so se na pomoč obrnili k podjetju Sigonomiya, proizvajalcu različnih avtomatiziranih merilnih sistemov. Nov simulator se od klasičnih tovrstnih sistemov razlikuje po tem, da namesto klasičnih šestih uporablja devet elektromotorjev, poleg tega pa namesto klasičnih tirnic za gibanje platforme uporablja zračne blazine, s čimer zagotavlja čvrsto, tiho in zanesljivo delovanje simulatorja.

Juergen Fett, prvi mož podjetja VI-grade ob tem dodaj, da se veseli nadaljnjega sodelovanja z japonskih proizvajalcem avtomobilov in da jim bo simulator v veliki miru pomagal k še hitrejšemu razvoju bolj naprednih avtomobilov. Poudarja pa, da bo ta odnos vzajemen, saj bodo s sodelovanjem tudi sami pridobili pomembne informacije za nadaljnji razvoj simulatorjev.

DIiM250 simulator bo Honda namestila v evropskem razvojnem centru za raziskave in razvoj v nemškem mestu Offenbach, v uporabo pa bo prišel v drugi polovici leta 2018.

Jure Šujica
Foto: Honda

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja