Kitajski telekomunikacijski gigant vstopa v avtomobilski svet. To je njihov prvi model

Kitajski proizvajalec mobilnih naprav Huawei s partnerjem vstopa v avtomobilski svet in predstavlja električnega križanca

Seres SF5 (foto: Seres) Seres
23. 4. 2021

Huawei je prvi tehnološki velikan, ki je vstopil v avtomobilski svet s prvim servijskim modelom. To je SF5, električni križanec blagovne znamke Seres, ki je plod sodelovanja Huaweija in znamke Cyrus.

Huawei je poskrbel za tehnološko vsebino

Sodobna zunanja podoba 4,7 metra dolgega, 1,9 metra širokega in 1,6 metra visokega novinca deluje dokaj zadržano, zato SF5 ni mogoče takoj pripisati, da izhaja iz tehnološkega in ne iz avtomobilskega sveta. Je pa seveda tehnološka naprednost v vseh pogledih njegov adut. Huawei je namreč poskrbel za razvoj napredne večopravilne enote, ki deluje na osnovi povezljivosti s pametnim mobilnikom.

Seveda je SF5 tehnološko sodoben tudi po varnostni plati, saj je opremljen z radarjem, ultrazvočnimi tipali in s kameri, ki pomagajo aktivnemu tempomatu in drugim asistenčnim sistemom, kot so pomočnik za vožnjo v prometnih zastojih, samodejno zaviranje v sili in drugi.

Tudi več kot 1000 kilometrov daleč

Po velikosti se novinec z medosno razdaljo 2,87 metra že uvršča med srednje velike križance, kjer so recimo Audijev Q5, Mercedesov GLC in BMW-jev X3. Za pogon sta partnerja izbrali bencinski motor, ki opravlja vlogo generatorja električne energije. 1,5-litrski štirivaljnik zagotavlja energijo za dva elektromotorja, njune zmogljivosti, vsaj na papirju, pa so kar impresivne. Skupna moč znaša 410 kilovatov, navora je za 820 njutonmetrov. In še pospešek? Novinec z mesta do 100 kilometrov na uro potrebuje vsega 4,7 sekunde. Je pa glede na zmogljivosti precej skromen povsem električni doseg, ki znaša nič več kot 180 kilometrov. S pomočjo podaljševalnika dosega (ko bencinski motor ustvarja električno energijo) pa se doseg lahko poveča na več kot 1000 kilometrov.

Avtomobil, ki ga je Huawei predstavil prav na domačem avtomobilskem salonu v Šanghaju, bo prodajno pot začel na kitajskem trgu. No, resnici na ljubo je treba priznati, da osnova ni prav nova, ampak je bil križanec SF5 v Šanghaju predstavljen že pred dvema letoma, je pa po Huaweijevem doprinosu k razvoju temeljito posodobljen in s precej bolj tehnološkim drobovjem. Prav tako pa je novinec že na prodaj v Huaweijevih trgovinah.