Interes za e-mobilnost v Sloveniji med tujimi podjetji še posebej izrazit.

20. 10. 2019 | Jure Šujica
Deli

Na tretji izmed štirih konferec o e-mobilnosti za podjetja prisotne tudi nekatere slovenske podružnice mednarodno priznanih podjetij.

Največji so vedno za vzor. Tako se lahko tudi slovenske občine in mesta zgledujejo po prestolnici, vsaj kar se tiče e-mobilnosti. Ljubljana namreč velja za najbolj razvito občino na tem področju, zato je povsem razumljivo, da je tretje izmed štirih predavanj o e-mobilnosti v slovenskem glavnem mestu. Tudi tokrat je potekalo v organizaciji Ministrstva za okolje in prostor.

Ob tem pa je bil tokrat eden izmed govorcev na dogodku tudi državni sekretar na Ministrstvu za okolje in prostor, Marko Maver, ki je izpostavil pomen razvoja trajnostne mobilnosti, ki se v Sloveniji v zadnjem obdobju razvija izredno hitro. V veliki meri gre zasluga za to prav občinam in podjetjem ter njihovemu vse bolj pogostemu odločanju za uporabo različnih rešitev na tem področju, od električnih vozil dalje.

Sicer pa se velik del podjetij v Sloveniji, še posebno večjih podjetij, ki so k nam prišla iz tujine v zadnjem času vedno bolj odloča za za poslovni najem vozil. Vse pogosteje tovrstne rešitve, ki jo pri nas številnim podjetjem ponujajo pri Petrolu, nenazadnje ponuja vedno več avtomobilskih trgovcev, zaradi česar naj bi to tudi bila rešitev za prihodnost, ko naj avtomobilov pravzaprav niti ne bi več kupovali. K temu pri Petrolu sicer posredno spodbujajo tudi s storitvijo One charge za pregled možnosti polnjenja električnih vozil in pa možnostjo korporativne souporabe električnih vozil.

Interes tudi med tujimi podjetji

Med večjimi multinacionalkami, ki na mednarodni ravni in pa tudi pri nas kažejo vse večje zanimanje za e-mobilnost je podjetje Philip Morris, kjer naj bi že lep čas skrbeli za zmanjševanje škodljivih izpustov tudi na tem področju. Pred mesecem dni je bila namreč sprejeta odločitev o zamenjavi celotne flote službenih vozil za električne avtomobile, saj se 'čutijo soodgovorne za svet v katerem živijo.' Tudi zato smo se odločili in jih povprašali o vtisih s konference.

"Konferenca je, glede na to, kakšnega projekta se lotevamo, zadela 'žebljico na glavico'. Na predavanju nisem pogrešal ničesar, saj je bil že to, saj je bila že videna predstavitev velik korak naprej pri spoznavanju tematike,“ je dejal Boris Drobnjak, predstavnik podjetja Philip Morris. Marko Vurcer iz istega podjetja je ob tem izrazil zadovoljstvo z izbiro predavateljev in njihovimi prezentacijami, iz katerih so pridobili veliko novega znanja.