Jaguar in Land Rover ponujata vpogled v svet tajnega agenta 007

11. 4. 2018 | Jure Šujica
Deli

Razstava bo ponujala pregled avtomobilov, ki so nastopili v filmih o slavnem agentu, obenem pa jo bosta obe znamki izkoristili za predstavitev najnovejših tehnologij.

Kateri je najpomembnejši element (skoraj) vsakega filma o Jamesu Bondu? Avtomobili, jasno. Pravi navdušenci nad filmsko franšizo, ki uspešno polni blagajne že več kot 50 let, bodo znali našteti vse najpomembnejše avtomobile, ki so se v filmih pojavili tako v rokah tajnega agenta 007 kot v rokah njegovih nasprotnikov. In glede na to, da je James Bond tipično britanska znamka, je razumljivo, da v tej zbirki vozil najdemo celo paleto Jaguarjev in Land Roverjev.

Prav ti znamki, ki sicer že nekaj let sodelujeta pri razvoju svojih avtomobilov, pa bosta zdaj ob pomoči podjetij produkcijske hiše EON in studiev Metro-Goldwyn-Mayer v avstrijskem smučarskem središču Sölden vzpostavili interaktivno razstavo z naslovom 007 Elements, v kateri se bodo obiskovalci lahko poglobili v svet slavnega tajnega agenta. Ta bo na ogled na prav posebni lokaciji, na vrhu 3.050 metrov visokega Gaislachkogla tik ob restavraciji ice Q, v kateri je bila v zadnjem filmu z naslovom Spectre Hofflerjeva klinika.

Sodelovanje sklenjeno za naslednja tri leta

V sklopu razstave si bodo obiskovalci lahko ogledali vozili Land Rover Defender in Range Rover Sport SVR, uporabljeni v zadnjem filmu iz serije. Poleg tega bo na ogled nekaj tehnoloških zanimivosti znamk, kot je električni pogonski sklop, ki ga danes vgrajujejo v zelo svež prvi Jaguarjev električni SUV z imenom I-Pace. Zelo podobno tehnologijo so namreč uporabili tudi v (žal) prototipnem Jaguarju C-X75, uporabljenem v pregonu po Rimu.

»Od ene britanske ikone k drugi – Jaguar Land Rover ponosno naznanja, da je postal partner projekta 007 Elements. V sodelovanju s produkcijsko hišo EON in Cable Car Companies Sölden tako na edinstveni lokaciji v avstrijskih Alpah predstavljamo naša vozila, ki so nastopila v filmih o Jamesu Bondu,« je ob napovedi triletnega sodelovanja dejal Mark Cammeron, vodja eksperimentalnega marketinga pri podjetju Jaguar-Land Rover.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"