Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)

Ruski avtomobilski proizvajalec Avtotor je začel s proizvodnjo avtomobilov kitajske znamke Kaiyi, napovedujejo štiri modele.

Rusko avtomobilsko podjetje Avtotor je v svoji tovarni v Kaliningradu začelo proizvodnjo avtomobilov kitajske znamke Kaiyi, ki je del skupine Chery. Kitajske znamke so po odhodu zahodnih proizvajalcev zaradi invazije v Ukrajino postale pomembni igralci na ruskem avtomobilskem trgu. Avtotor bo začel z modelom E5, ki je bil predstavljen avgusta lani na avtomobilskem salonu v Chengduju kot kompaktna limuzina z 1,5-litrskim bencinskim motorjem s 115 kilovati (156 KM), ki poganja prednji kolesi prek ročnega ali brezstopenjskega menjalnika.

Do konca leta želi Avtotor zagnati proizvodnjo še treh modelov te kitajske znamke. V preteklosti so v tovarni proizvajali avtomobile nemške znamke BMW ter južnokorejskih znamk Hyundai in Kia.

Avtotor ima zdaj tudi pogodbe s še dvema kitajskima proizvajalcema avtomobilov. Guverner regije Kaliningrad Anton Alihanov je decembra dejal, da tovarna letos načrtuje proizvodnjo okoli 50.000 avtomobilov. Skupna prodaja avtomobilov v Rusiji je lani padla za 59 odstotkov na 626.300, kar je najšibkejši rezultat v zadnjih desetletjih. Večina prodanih modelov je bila ruske ali kitajske proizvodnje. Lanska prodaja je tudi daleč od rekorda iz leta 2008, ko je bilo v Rusiji prodanih skoraj tri milijone avtomobilov in ko se je tudi špekuliralo, da bo Rusija prehitela Nemčijo kot najpomembnejši avtomobilski trg v Evropi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja