Z novim uvoznikom najprej prihajajo bencinski in hibridni, za njimi še električni modeli, želijo si vsaj tri odstotke tržne pogače.
Na slovenskem trgu MG Motor ni popolna neznanka, prve (električne) avtomobile je pred časom uvozilo podjetje Planet Solar, ki je zdaj eden od sedmih prodajno servisnih partnerjev. Za uvozniške in distributerske naloge je po novem odgovorno podjetje Grand Automotive Adriatic s sedežem v Zagrebu, ki je del izraelske skupine Taavura; slednja je pred kratkim v Sloveniji prevzela uvozniške posle za vozila Renault.
Uradni začetek prodaje na slovenskem trgu, ki ga novi uvoznik vidi kot najbolj obetavnega v regiji (vanjo poleg Slovenije spadajo Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Črna gora, Severna Makedonija in Albanija), je bil sprva napovedan že za lansko jesen, a se je zaradi zagotovitve ustreznih zalog avtomobilov, nekoliko zamaknil. In vseeno se zdi, kot da je kitajska (nekoč britanska) avtomobilska znamka pripravljena na osvojitev slovenskih kupcev, kajti pri Grand Automotive Adriatic so v prodajni načrt za letošnje leto zapisali po 100 avtomobilov mesečno.
In kaj znamka pripravlja za začetek prodaje? Model, ki naj bi prepričal večino kupcev, je že znani nedavno osveženi MG ZS z dvema bencinskima motorjema, ročnim in avtomatskim menjalnikom. Kljub kompaktnim zunanjim meram (dolžina 4,33 metra) je eden izmed najbolj prostornih modelov, v zadku je 448-litrski prtljažnik s povečljivo prostornino na 1375 litrov. Ponudbo motorjev začenja 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 78 kW (106 KM), alternativo pa predstavlja sodobni 1,0-litrski prisilno polnjeni trivaljnik z 82 kW (111 KM). Cene se začenjajo pri 17.500 evrih.
Drugi model je HS, za odtenek večji avtomobil s poudarjeno družinsko namembnostjo, ki ga poganja bencinski motor s 119 kW (162 KM). Obstaja tudi v priključno hibridni izvedbi eHS, ki jo poganja 1,5-litrski turbinsko podprti bencinski motor, pomaga pa mu še elektromotor moči 90 kW, zato je sistemska moč skupaj 190 kW (258 KM). Moč bencinskega motorja se prenaša prek šeststopenjskega avtomatskega menjalnika, medtem ko prenaša elektromotor moč prek štiristopenjskega električnega pogona. Osnovni bencinski HS je naprodaj za 23.900, priključni hibrid pa za 37.900 evrov.
Električni modeli križanec ZS, kombijevski MG5, povsem novi MG4 in bodo naprodaj v prihodnjih mesecih, najbolj prestižni Marvel R, ki je edini, s katerim ima MG logistične težave in zastoje v proizvodnji, pa prihaja šele naslednje leto. Podjetje Grand Automotive Adriatic se pripravlja tudi na prevzem zastopništva za kitajsko znamko lahkih gospodarskih vozil Maxus, ki je prav tako del koncerna SAIC.