Kolumna: Vladimir Stankovič: Letališče Ljubljana in Nemesis*

18. 4. 2016
Deli
Kolumna: Vladimir Stankovič: Letališče Ljubljana in Nemesis*

Letališče Ljubljana je novi dom Prokartinga in novi dirkalni center osrednje Slovenije. Na dirkalne steze od letos z Nemesisom Suzukijem, ki bo, upam, čim prej upravičil svoje mistično ime.

Telemach Prokarting, ki je v preteklih treh letih adrenalinskim odvisnikom in ljubiteljem hitrosti ponujal ne le vrhunsko zabavo, temveč tudi neposreden stik z dirkalnim svetom, se te dni seli na letališče Ljubljana na Brniku. Nova proga se bo razprostirala na 15.000 m² asfaltne površine, ki je kar trikrat večja od dosedanje! Več hitrosti, več varnosti in kopica dodatnih vsebin so pridobitve, ki bodo zagotavljale še bolj popolno doživetje za volanom majhnega dirkalnika na Prokartingu. V tem trenutku je nova proga še v izdelavi, vsem zainteresiranim lahko zagotovim le to, da bo prvovrstni vozniški izziv! Si drznete?

Medtem ko se Prokarting seli na Brnik, se za prvo dirko v Rechbergu pripravlja Nemesis. 'Fast little bastard', kot ga je imenoval njegov prejšnji angleški lastnik, prihaja iz nam malo znane otoške tovarne športnih prototipov Nemesis Gibson. Gre za butične dirkalne izdelke, ki spadajo v tekmovalni razred CN oziroma E2-SC. Dirkalnik ima izvrsten aerodinamični potencial, pravo težo (560 kg) in zmogljiv Suzukijev 4-valjnik, ki s pomočjo mehanskega kompresorja postreže približno 430 'konjev'. Avto veliko obeta, obenem pa je, zame in moje tehnično moštvo, popolna neznanka! K nam je prišel s krožnih dirk in čaka nas veliko dela s pripravo podvozja, menjalnika in drugih podrobnosti za gorske dirke. Ker ta hip res ne vem, kaj nas čaka in kakšna presenečenja nam bo pripravil novi dirkalnik, močno upam, da bo Nemesis 'nemesis' le konkurentom na progi, in ne tudi meni.

Moje dolgoletne dirkalne izkušnje me opozarjajo, da moram biti potrpežljiv, da se moram z novim dirkalnikom spoznavati počasi in temeljito. Letos je leto učenja, ne le pri nastavitvah dirkalnika, temveč tudi na področju tehnike vožnje. Za volanom prototipov imam premalo kilometrov, da bi se lahko že na prvih dirkah počutil tako domače, kot se za volanom formule. In ravno to, ta izziv me je pritegnil k odločitvi za Nemesis – za malo znan dirkalnik, ki me lahko popelje do vrhunskih rezultatov!

Do rezultatov je še dolga pot in veliko ovir, a takrat, ko se bova prvič z Nemesisom pognala po dirkalni progi, bodo vsi problemi, vsa negotovost in dvomi preteklost.

*Nemesis (prosti prevod): nepremagljivi nasprotnik

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja