Kot hibrid tudi limuzinski Peugeot 508

Po različicah Crossover in Break allroad je zdaj kot hibrid na voljo tudi limuzina.

19. 11. 2012

S kombinacijo dizelskega in elektro motorja zaenkrat Peugeot orje ledino v svetu hibridov. Sklop 2-litrskega dizelskega motorja z močjo 120 kW oziroma 163 'konji', ki mu pomaga še elektro motor s 27 kW oziroma 37 'konji' bo v limuzini seveda v prvi vrsti poskrbel za precej nižje izpuste CO2, saj ti znašajo vsega 95 g/km. Avto bo zato nadvse primeren tudi za države z močno obdavčenimi izpusti CO2.

Nova limuzina 508 Hybrid4 je tako kot v preostalih različicah štirikolesno gnana, kar njeno vrednost še izdatno povečuje. Ob predpostavki, da je baterija povsem polna omogoča tudi povsem 'električno' vožnjo, od 0 do 100 km/h pospeši v 8,6 sekundah in doseže največjo hitrost 210 km/h. Seveda je pomemben še podatek o porabi goriva, saj pri Peugeotu obljubljajo, da lahko skoraj 4,8 metra dolga in več kot 1,6 tone težka limuzina 100 kilometrov prevozi z le 3,6 litra goriva. V Sloveniji bo za model 508 Hybrid4 potrebno odšteti vsaj 34.500 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri