Lada 4x4 izgubila še nekaj starega šarma

17. 12. 2019 | Jure Šujica
Deli

Rusi so se ob tokratni prenovi osredotočili na udobje v kabini.

Lada 4x4, nekdaj poznana pod imenom Lada Niva (nato so pravice za uporabo imena romale v roke znamke Chevrolet), na cestah v skorajda nespremenjeni podobi vztraja že polnih 43 let. V vmesnem obdobju je bila sicer deležna kar lepega števila pomladitev, a so bile precej zmerne. Nekdaj zelo priljubljeno terensko vozilo, ki ima še vedno kar nekaj privržencev tudi pri nas, je že pred kakim desetletjem povozil čas, kljub številnim predstavljenim konceptom, ki so pritegnili nemalo pozornosti, pa naslednika še ni na vidiku.

Pri Ladi so se zato odločili in klenemu terencu namenili še eno pomladitev, le da ta na prvi pogled sploh ne bo opazna. V največji meri so se namreč lotili posodobitve kabine, v kateri je sedaj povsem nova armaturna plošča. Ta je namreč precej bolj ergonomsko oblikovana, naposled pa so se poslovili tudi vsi staromodni gumbi za vklop luči in drugih funkcij. Nadomestili so jih občutno bolj sodobni, vključno z vrtljivimi za upravljanje klimatske naprave. Novo podobo so sicer dobili tudi merilniki, ki so poslej še nekoliko bolj prečiščeni, potovalni računalnik pa bo ponujal še nekaj dodatnih funkcij.

Nova armaturna plošča ni edina med novostmi v prenovljenem 4x4. Tu so namreč še novi senčniki, novo stropno oblazinjenje, izpopolnjeni sedeži v trivratni izvedbi, prvič pa bodo na voljo tudi vzglavniki v drugi vrsti sedežev. Potnikom bosta po novem na voljo dve 12-voltni električni vtičnici.

Kdaj bo Lada 4x4 v posodobljeni izdaji na voljo na ruskem trgu, še ni znano, hkrati pa še niso razkrili cenika. Na slovenskem trgu je ne pričakujemo – Renault in Lada sta pred časom že razkrila, da na naš trg zaenkrat še ne načrtujeta povratka – in tako jo bo moč kupiti le prek posrednikov ali samostojnega uvoza iz tujine.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja