Načrti italijanske znamke so bili naposled jasno preliti na papir.
Italijanska znamka Lancia je že kar nekaj let, povedano v medicinskem žargonu, 'priklopljena na aparate', saj proizvaja zgolj en model, ki je naprodaj zgolj na domačem trgu. Žarek upanja je sicer prinesla povezava matičnega koncerna FCA v skupino Stellantisu, po zaslugi katere se že nekaj časa govori o tem, da bo Lancia kmalu zaživela v nekdanjem sijaju. Drugi scenarij, ki ga predvideva Carlos Tavares, prvi mož Stellantisa je ukinitev znamke, česar pa si ne želi nihče, niti sam.
Preberite še: Razkrita prihodnost Stellantisovih nišnih znamk
Italijani so se zato naposled zganili in pripravili načrt za obuditev legendarne znamke. O tem, kako nameravajo rešiti znamko je sicer govora že kar nekaj časa, del tega bo tudi obuditev legendarne Delte. To bo, tako kot dva modela znamke, ki bosta poleg nje predstavljena pred letom 2028, poganjala elektrika. Posledično to tudi pomeni, da Italijani ne pripravljajo ravno prave ofenzive novih modelov, kar je potrdil tudi prvi mož Lancie, Luca Napolitano.
V sklopu desetletnega načrta, ki ga je Napolitano predstavil Tavaresu je predstavitev nove generacije Lancie Ypsilon, ki bo trgu predstavljena leta 2024, poganjal pa jo bo lahko električni oziroma hibridni pogonski sklop. Dve leti kasneje bo nato sledil športni terenec (prvi v zgodovini znamke), leta 2028 pa nato še kompaktna kombilimuzina, najverjetneje Delta, pri čemer bo oba kasnejša modela poganjala elektrika.
Napolitano načrtuje butično prodajo, kar pomeni, da si bodo salone delili z drugimi znamkami v koncernu, v Evropi pa bodo prisotni na okrog 100 prodajnih točkah v 60 mestih. Hkrati nameravajo spodbujati spletno prodajo.
Napolitano je ob tem poudaril, da Lancie ne zanimava masovna prodaja, s čimer na nek način lahko opravičuje majhno modelno paleto. Namesto tega se bodo pri Lancii osredotočili na ustvarjanje čim večjega dobička, kot to počno pri Mercedes-Benzu. Ob tem dodaja, da z nemškim podjetjem ne nameravajo tekmovati za nove kupce, saj bi bilo to po poročanju Reutersa povsem nespametno. Kljub temu pa bodo skupaj z Alfa Romeom in DS ciljali na premožnejše kupce.
Preberite še: Še ena Lancia Delta! A tokrat gre za nekoliko drugačno predelavo
Da bi povečali prodajo novih vozil znamke Lancia Napolitano načrtuje tudi širitev na nekdanje trge. V prvi vrsti sta to Nemčija in Francija, kasneje pa tudi Avstrija, Belgija, Španija in Skandinavske države. Sprva naj bi ti trgi predstavljali med 25 in 30 odstotki prodaje, kasneje pa polovico. Ob tem ne izključuje tudi možnosti širitve v Avstralijo in na Japonsko, saj bodo s prihodnjim letom uvedli volan na novih vozilih tudi na desni strani.
Vozila znamke Lancia bodo v prihodnosti sicer postala še bolj zelena tudi po zaslugi uporabe recikliranih materialov, ki naj bi bil največji v skupini Stellantis. Kljub temu pa pri Lancii še niso opravili s preteklostjo. Napolitano namreč ne izključuje možnosti vrnitve v svet avtomobilskega športa. Bo Lancia torej čez deset let znova postala butična prestižna znamka, znana tudi po dirkaških uspehih?