Land Rover Defender spet živi, takšna je zadnja (originalna) reinkarnacija

Gra pravzaprav za najbolj zmogljivo izvedbo delavnice Works.

Land Rover Defender spet živi, takšna je zadnja (originalna) reinkarnacija (foto: Land Rover) Land Rover
28. 7. 2022

Land Rover Defender nove generacije je avtomobil, ki se je v nekaj letih na trgu že dokazal kot precej zmogljiv avtomobil. A naj se pri britanski znamki še tako trudijo, verjetno jim nikoli ne bo uspelo prepričati ljubiteljev klasične izvedbe, da je boljši od slednje. Je pa to dejstvo, ki gre prav dobro na roko tovarniški delavnici Land Rover Classic, specializirani za obnavljanje in predelave legendarnega avtomobila.

Preberite še: Land Rover še ni pozabil na Defenderja prejšnje generacije

V omenjeni delavnici so namreč pripravili verjetno najbolj ekstremno različico (četrte serije) prve generacije modela Defender in sicer z imenom Works V8 Trophy II, s katero nadaljujejo lani predstavljeno zgodbo izvedbe Works V8 Trophy. Tedaj so v delavnici izdelali 25 vozil, odetih v prepoznavno rumeno barvo, enako število avtomobilov pa bodo pripravili tudi tokrat. Le da bodo 'novi primerki odeti v kamuflažno grafiko.

Posebna belo-črno-siva grafika bo tako predstavljala 23 legendarnih lokacij, na katerih je klasični Defender v minulih desetletjih pustil vtis, od izziva G4 do relija First Overland in pa seveda najbolj prepoznavnega po imenu Camel Trophy. Mimogrede, za osnovo projekta – gre za predelavo obstoječih in ne izdelavo novih vozil – bodo uporabili le najnovejše primerke Defenderja prve generacije, izdelane med letoma 2012 in 2016. Pri tem bo mogoče izbirati med izvedbami 90, 110 in pa 10 Double Cab Pick-Up.

Seveda pa unikatna zunanja podoba, ki jo bodo začinili še črna terenska platišča, črn kovinski strešni nosilec prtljage, razširitve kolotekov ter kovinska zaščita sprednjega dela ne bodo edine predelave vozila. Pod motornim pokrovom bo namreč svoje mesto našel petlitrski osemvaljnik z 298 kilovati ali 405 'konji' moči. Ta bo s kolesi povezan s samodejnim osemstopenjskim ZF menjalnikom, tu pa bodo še nadgrajeno podvozje, krmilni mehanizem in pa zavore. Mimogrede, takšna predelava bo prva na izvedbi Double Cab.

Takšen terenec bo seveda povsem primeren za razne ekspedicije, tudi preko vode. Zaradi višjega vzmetenja bo namreč lahko prečkal do pol metra globoke reke oziroma mlake, LED svetlobni trak na strehi s širino 1,27 metra pa bo zagotavljal dovolj svetlobe tudi ponoči. Za navigacijo bo skrbel sodoben infozabavni sistem v usnja polni kabini, opremljeni z dirkaškimi sedeži.

Kot rečeno, bo serija Defenderjev izredno omejena in sicer na 25 enot. Poleg tega pa bo avtomobil dostopen le omejenemu številu ljudi. Zanj bo namreč potrebno odšteti precej zajeten kup denarja; cenik za najcenejšo izvedbo 90 se bo namreč pričel pri 225.000 funtih ali 268.000 evrih.