Mercedes-AMG GT R: Razvit v "zelenem peklu"

Mercedes-AMG je festival hitrosti v Goodwoodu izkoristil za predstavitev najmočnejše različice športnega kupeja GT, ki so ji v imenu dodali črko R, pri razvoju pa so veliko vlogo igrale tudi poskusne vožnja na dirkališču Nürburgring, znanem tudi kot "zeleni pekel".

Mercedes-AMG GT R: Razvit v "zelenem peklu" (foto: Daimler) Daimler
28. 6. 2016

Na severno pentljo "zelenega pekla" namiguje tudi zelena barva "AMG Green Hell Magno", ki bo ekskluzivno na voljo le na karoseriji Mercedesa-AMG GT R.

Spredaj sredinsko vgrajeni 4,0-litrski twin-turbo motor V8, ki je sicer konstrukcijsko enak motorju v Mercedesu-AMG GT S, a razvija največjo moč 585 'konj', kar je precej več kot 503 'konj' v GT-S ali 462 'konj' v GT. K povečanju moči so med drugim pripomogli novi turbinska polnilnika in izpušni zbiralnik, drugačno kompresijsko razmerje in izboljšana programska podpora. Modificiran je tudi sedemstopenjski menjalnik AMG Speedshift DCT, poleg drugih elementov pa tudi izboljšano podvozje pripomore k temu, da GT R v 3,6 sekunde doseže hitrost 100 kilometrov na uro in suvereno pospešuje do končne hitrosti 318 kilometrov na uro. Ob tem porabi11,4 litra bencina na sto kilometrov in v ozračje izpusti 259 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Na zunanjosti najbolj izstopata preoblikovana maska hladilnika in veliko krilce na zadku, zaradi razširjenih kolotekov so širši blatniki, pločevino pa so v veliki meri nadomestila ogljikova vlakna. Precej je tudi aerodinamičnih izboljšav, ki skrbijo za večji potisk avtomobila k tlom ali pa le zmanjšujejo zračni upor, kot denimo lopute v maski hladilnika, ki se odprejo le tedaj, ko je to potrebno za hlajenje motorja.