Mercedes-Benz najuspešnejši

18. 3. 2014
Deli
Mercedes-Benz najuspešnejši

Po raziskavah o priljubljenosti oziroma uspešnosti znamk na socialnih omrežjih se je na prvo mesto med avtomobilisti zavihtel nemški Mercedes-Benz.

Samo lani jim je na Facebooku uspelo privabiti 3,2 milijona novih podpornikov, ki so kar 22-milijonkrat všečkali, objavljali in delili različne internetne strani v zvezi z znamko Mercedes-Benz.

Tudi v globalnem pogledu je Mercedes-Benz zavidljivo visoko, saj zaseda drugo mesto. Več podpornikov, ki všečkajo, delijo in komentirajo, ima le še Walt Disney.

Letos gre Nemcem še bolje, skupaj z drugimi socialnimi omrežji (Twitter, Instagram, YouTube ...) se lahko pohvalijo z največjo bazo novih podpornikov, saj so jih v letošnjem januarju zbrali že več kot 4,5 milijona.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem