Mercedes-Benz z rekordno prodajo v letu 2017, za letos pripravljenih ducat novosti

8. 1. 2018 | Jure Šujica
Deli

Največjo rast je podjetje zabeležilo v Aziji, kjer se je prodaja povečala skoraj za petino.

Sedaj že pozabljena gospodarska kriza nikoli ni resnično prizadela nemškega avtomobilskega velikana s trikrako zvezo, Mercedes-Benza. Ta namreč že vse od leta 2010 vsako leto zapored beleži rekordno prodajo in nič drugače ni bilo niti v letu 2017. Lansko leto je Mercedes namreč uspel prodati skoraj 2,3 milijona avtomobilov po vsem svetu, kar v odstotkih znaša skupno 9,9 odstotno rast v primerjavi z letom poprej.

V celotnem letu 2017 je Mercedes-Benz po celem svetu prodal skupno 2.289.344 avtomobilov, s čimer je drugo leto zapored (p)ostal tudi najbolje prodajana avtomobilska znamka višjega cenovnega razreda. Ta naziv si je priboril tudi v več evropskih državah. Največ vozil, skupno dobrih 955.000, je sicer prodal ravno na stari celini, vendar pa je največjo enoletno rast, ki znaša kar 19,2 odstotka, zabeležil v Aziji in v tihomorskih državah. Tam je podjetje prodalo 875.250 novih vozil.

Leto 2018 bo leto predstavitev

Britta Seeger, članica upravnega odbora Daimlerja in hkrati vodja marketinga pri znamki Mercedes-Benz, je dosežek komentirala z naslednjimi besedami: »58 zaporednih mesecev z rekordno prodajo, s katero smo zaključili leto 2017, potrjuje zaupanje naših strank v izdelke znamke Mercedes-Benz. V letu 2017 smo prodali skupno 2,3 milijona vozil s trikrako zvezdo, s čimer smo izdatno povečali prednost pred konkurenco. V letu 2018 pa bomo lahko vsaki stranki ponudili avtomobil, ki si ga želi, saj pripravljamo kar ducat novosti.«

Leto 2018 bo torej, kot je omenila Seegerjeva, leto novosti za Mercedes-Benz. Prva prihaja že v sredini januarja, po 38. letih v proizvodnji bo znamka predstavila novo generacijo kultnega terenskega vozila, model G. Spomladi se nato obeta še prihod težko pričakovane četrte generacije kompaktnega modela razred A in pa tretje generacije dostavnika Sprinter, z detajli katerih nas znamka  'oskrbuje' že dlje časa. Posledično je torej podobno rast pričakovati tudi v letošnjem letu.

Jure Šujica
foto: Daimler AG

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja