Mercedes razkril najpomembnejša dejstva o novem razredu E

27. 1. 2020 | Jure Šujica
Deli

Po zaslugi zakamufliranih prototipov si lahko predstavljamo tudi kako bo videti.

Letošnje poletje bo Mercedes-Benz v prodajnih salonih premierno predstavil že 11. generacijo enega svojih najstarejših modelov, razreda E. Le-to na trgu spremljamo že od leta 1946, od takrat pa je našla že kar 14 milijonov kupcev. Zadnja generacija je sicer na trg prišla leta 2016, zaradi česar je pričakovati, da se bo prihodnja navzven močno zgledovala po njej. A kot vse kaže le navzven.

Čeprav je že odhajajoči razred E uvedel številne tehnične novosti, ki jih do tedaj v avtomobilih še nismo videli prav pogosto, so Nemci storili še en velik korak naprej. Vsaj na področju varnosti. Zapišemo lahko, da se bo prihajajoči razred E najbolje doslej zavedal svojega položaja na cesti, saj bo na primer že na daljavo prek navigacijskega sistema sposoben zaznati prometni zamašek in prilagoditi hitrost. Ko bo nato do zastoja dejansko tudi pripeljal, bo sposoben samodejno usmerjati vozilo do hitrosti 60 kilometrov na uro in kar je morda še pomembneje – samodejno bo lahko ustvaril tudi reševalni pas.

Priključni hibridi prvič tudi v ZDA

Za varnost bo poskrbljeno tudi na drugih področjih, ne le v primeru nesreče in zastojev. Novi razred E bo voznika opozoril v primeru nepooblaščene odstranitve vozila s pomočjo avto vleke. Omogočal bo sledenje vozilu in celo blokado ključa prek pametnega telefona ob izgubi ali kraji.

Imamo prve podatke o motornih sklopih, ki bodo na voljo pri novincu. Uresničujejo se napovedi, da se bo Mercedes še nekoliko bolj posvetil elektrifikaciji svojih pogonskih sklopov. Poleg novih (klasičnih) vrstnih motorjev bo namreč pod motornim pokrovom novinca lahko kar sedem novih priključnih hibridov, prvič pa bodo tovrstni pogonski sklopi na voljo tudi v ZDA.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja