Land Rover združuje moč in prestiž

Defender dobiva osemvaljne motorje.

Land Roverjeva tradicija precej sloni na izredno zmogljivih terencih, ki so predvsem delovni pripomočki. A z leti in desetletji so postajali vedno prestižnejši in čedalje bolj polni najsodobnejše tehnologije. Zato ne preseneča, da so v Defenderju spet obudili različico z motorjem V8.

Da, tudi tak motor najde prostor v vozilu, ki je nastal kot rezultat najsodobnejših tehnologij in je zdaj na voljo tako v različici Defenderja 90 kot v 110. Petlitrski bencinski motor V8, ki zmore kar 525 'konjev' in 625 njutnmetrov navora, je več kot idealen za učinkovito plezanje po brezpotjih in uglajeni, pa tudi dinamični vožnji po urejenih cestah. Kako bi si drugače razlagali dejstvo, da avtomobil od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v nekaj malega več kot petih sekundah.

Motorju in zmogljivostim so seveda prilagodili celoten ustroj avtomobila, od vzmetenja do osemstopenjskega menjalnika in mu dodali nov elektronsko nadzirani zadnji diferencial. Njegove zmogljivosti dopolnjuje sistem Terrain Response 2, ki spreminja odzivanje motorja na dodajanje plina, se poigrava z vzmetenjem in blažilniki ter volanskim mehanizmom. Dodajmo, da je ta sistem na voljo samo v tem avtromobilu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja