63 novinarjev, članov žirije iz 31 držav sveta, je pod vodstvom britanske revije Engine Technology International Magazine med osmimi finalisti, ki so se v finale uvrstili na podlagi prvih mest v posameznih razredih, izbralo 3,9-litrski bencinski motor V8 z tehnologijo podvojenih turbo puhal. Ferrari ga vgrajuje v svoj model 488 (naslednika uspešnega modela 458). V finale se je Ferrarijev motor uvrstil kot zmagovalec v razredu novih motorjev. Dobil je 331 točk. Na drugo mesto se je uvrstil motor iz BMW i8 (lanski zmagovalec), 1,5-litrski trivaljni hibridni motor z 278 točkami. Tretji z 267 točkami je trilitrski Porschejev bokser šestvaljnik (911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S in 911 Carrera S4). Četrti s 180 točkami je 1,2-litrski trivaljni bencinski motor PSA, peti pa Fordov enolitrski bencinski trivaljnik s 157 točkami, šesti dvolitrski bencinski štirivaljnik Mercedes-AMG s 136 točkami, sedmi Ferrarijev 6,3-litrski bencinski V12 s 107 točkami in osmi Audijev vrstni 2,5-litrski petvaljnik (94 točk). (TP)