Najcenejši mini e-dostavnik?

Električni štirikolesnik My Ami Cargo je Citroenova (cenovno ugodna) rešitev za dostavo zadnjega kilometra

Majhno vozilo, majhen tovor in veliko priložnosti, so osrednje točke novega najmanjšega Citroenovega dostavnika My Ami Cargo, ki so ga razvili na osnovi potniškega štirikolesnika Ami, predstavljenega lani.

Majhno vozilo, majhen tovor in veliko priložnosti, so osrednje točke novega najmanjšega Citroenovega dostavnika My Ami Cargo, ki so ga razvili na osnovi lahkega potniškega štirikolesnika, ki ga v Franciji lahko vozijo tudi mladi od 14 leta naprej z izpitom za moped.

Za prelevitev v tovorno izvedbo so notranji arhitekti kabino razdelili na pol in namesto desnega sedeža ima mini dostavnik prostor za 260 litrov tovora, skupaj s prtljažnikom v zadnjem delu a lahko sprejme 400 litrov. Tovor sme tehtati največ 140 kilogramov, kar scer ni veliko, a vseeno dovolj za dostavo v urbanih središčih.  Dodatno prostorsko prilagodljivost zagotavlja modularna polica z nosilnostjo 40 kilogramov, ki se lahko spremeni v delovno mizo, medtem ko dvosmerno nastavljivo dno v tovornem prostoru omogoča shranjevanje do 1,2 metra dolgih predmetov.

Citroen My Ami Cargo je skoraj miniaturno majhen, dolg je 2,41, širok 1,39 in visok 1,52 metra  in precej okreten, kar dokazuje le 7,2- metrski obračalni krog. Poganja g 6-kilovatni električni motor, ki je le malo večji kot pri profesionalni motorni žagi, elektrika pa je shranjena v bateriji z zmogljivostjo 5,5 kilovatne ure. S polno baterijo mali dostavnik lahko prevozi do 75 kilometrov in polnjenje naj bi trajalo približno tri ure.

My Ami Cargo bo v Franciji mogoče naročiti od letošnjega junija, cene se bodo (z upoštevanjem državne subvencije v višini 900 evrov) začele pri 6.490 evrih. Načrti za prodajo na drugih trgih, med katere sodi tudi Slovenija, zaenkrat še niso znani.  

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja