Najtežje pričakovana (Renaultova) novost v Parizu je razkrita! Tu je novi Renault 4

Koncept je bil razkrit (tudi) ob 25. obletnici dobrodelnega relija 4L Trophy, hkrati pa napoveduje prihod novega križanca segmenta B.

Najtežje pričakovana (Renaultova) novost v Parizu je razkrita! Tu je novi Renault 4 (foto: Renault) Renault
17. 10. 2022

Renault 4 ali Renault 5? To sta kandidata za najbolj kultna avtomobila znamke Renault v (pol)pretekli zgodovini oziroma v obdobju zadnjih 50 let. Njuna priljubljenost namreč ne upada. Še več, v zadnjem obdobju celo nekoliko pridobivata na prepoznavnosti. Veliko zaslug za to ima tudi Renault sam, najprej z lani predstavljenim konceptom Renault 5, sedaj pa še s konceptom težko pričakovanega Renaulta 4, poimenovanega 4EVER Trophy.

Preberite še: Po napovedih tudi prve slike: takšna bo nova Katra!

Naj poudarimo, da je izrazito terensko naravnan avtomobil za zdaj zgolj koncept in kot tak zanesljivo ne bo zapeljal na ceste. A pričakovati je, da bo serijski avtomobil – proizvodnja je že potrjena – povzel kar nekaj oblikovalskih elementov. Verjetno bodo zadržali prepoznavna zadnja bočna okna, zadnje žaromete, sprednji pokrov (elektro)motorja, ki se nadaljuje v masko hladilnika in podobno.

Poleg prepoznavne oblike zadnjih luči koncept ohranja spomin na maski vozila, pa čeprav s pomočjo sodobne tehnologije. Svetla obroba maske namreč zaokrožuje okrogle žaromete. Gre seveda za svetila LED, postavljena v obliki kroga.

Konceptni avtomobil ostaja relativno zvest svojemu predhodniku tudi glede na dimenzije. V dolžino namreč meri še vedno precej kompaktnih 4160 milimetrov, medtem ko gredo zasluge za zajetno širino 1950 milimetrov predvsem razsežnim terenskim pnevmatikam dimenzij 255/55 R19. V serijski izvedbi bodo seveda precej manjše, avtomobil pa bo na račun nekoliko nižjega vzmetenja in odstranjenih strešnih dodatkov tudi nekoliko nižji.

Ko bo nova generacija 'Katre' zapeljala na cesto (predvidoma v roku dveh let), bo skupaj z Renaultom 5 tvorila podobno navezo, kot jo danes modela Clio in Captur. Pri Renaultu upajo, da bo tudi vsaj tako uspešna. Sicer pa bo šlo za avtomobil, ki bo v celoti izdelan v Franciji. Tako kot druga vozila, razvita na platformi CMF-BEV, bo namreč nastajala v središču ElectriCity Hub, odprtem junija 2021 v kraju Cléon.

Preberite tudi: Renault potrdil govorice: tu je nova Petka!