Naprodaj je verjetno edini blindirani Peugeot 205 GTI na svetu

15. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Gre za brezhiben primerek z dvema znanima lastnikoma, temu primerna pa je tudi cena avtomobila.

Kaj imajo skupnega Moët, Hennessy, Dior, Louis Vuitton in Peugeot 205 1.9 GTi? Na prvi pogled nič, na drugi pa eno zelo pomembno lastnost, ali bolje rečeno, lastnika. Za nakup temno sivega primerka legendarne športne kombilimuzine se je namreč leta 1990 odločil tudi multimilijarder Bernard Arnault, ki je le leto dni pred tem postal predsednik omenjenega modnega giganta. Vsekakor zanimiva izbira za nekoga, ki si lahko privošči praktično katerikoli avtomobil na svetu.

Omenjeni avtomobil je Arnault vozil kar 19 let, preden ga je predal zasebnemu zbiratelju (uradni lastnik je namreč še vedno Arnault). Navzven brezhibno ohranjen avtomobil, ki je v 28 letih prevozil zgolj 14.700 kilometrov, pa pod kožo skriva kar nekaj zanimivih elementov. Avtomobil je namreč blindiran, za predelavo pa je poskrbelo podjetje Labbé, ki je avtomobil v celoti izpraznilo in vanj namestilo debelejša stekla (z dodatnim steklom pod prtljažnimi vrati) ter s kovinskimi ploščami še okrepilo vrata in boke vozila.

Odporen proti nabojem premera 9 milimetrov

Navedena zaščita je seveda občutno povečala težo vozila, ki zdaj znaša 1.400 kilogramov, zato je bilo v avtomobil vgrajeno močnejše vzmetenje, izboljšane pa so bile tudi zavore. Notranjost je na prvi pogled ostala nespremenjena. Vozilo je tako še vedno opremljeno s črnimi usnjenimi sedeži in rdečimi preprogami ter prepoznavnim trikrakim volanom, vendar pa pri Art and Revsu poudarjajo, da je avtomobil opremljen tako s klimatsko napravo kot servo volanom, možnostma, ki pri modelu 205 GTi leta 1990 skupaj nista bili na voljo niti na seznamu dodatne opreme.

Glede na to, da gre za brezhiben primerek legendarnega avtomobila z bogato dodatno opremo in (uradno) še v lasti precej znanega prvega lastnika, je visoka prodajna cena zanj skoraj pričakovana. Zanj Angleži zahtevajo 37.500 evrov, a glede na to, s kakšno hitrostjo raste priljubljenost, posledično pa tudi cena tega legendarnega avtomobila, je brez dvoma to zanimiva naložba.

Preberite še:

Skupen test Peugeota 205 GTi in Peugeota 309

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"