Nemci iz Nive iztisnili ves potencial: tu je Zubr Monster!

4. 2. 2022 | Jure Šujica
Deli

Predelav so bili deležni praktično vsi sklopi, razen motorja.

O terenskih sposobnostih Lade Nive, ki jo na trgu lahko srečujemo že debela štiri desetletja je bilo v času njenega obstoja povedanega in napisanega več kot dovolj. Vseeno pa kleni terenec v tovarniški podobi še vedno skriva kar nekaj potenciala in zaloge, kar so sedaj dokazali pri nemškem podjetju Zubr Concept, specializiranem prav za predelave legendarnega avtomobila. Njihova zadnja kreacija se, še kako primerno videzu, imenuje Monster.

Podjetje, ki se nahaja v bližini Berlina (mimogrede, novo Lado Nivo oziroma Lado 4x4 je danes v Nemčiji po zaslugi številnih neodvisnih uvoznikov mogoče kupiti brez večjih težav) se je namreč temeljito poglobilo v avtomobil in predelalo praktično vse komponente z izjemo motorja. Pod motornim pokrovom se namreč še vedno skriva znani, 1,7-litrski bencinski motor s 83 'konji' oziroma 61 kilovati. Ti bodo vsekakor imeli precej dela, če bodo želeli slediti ojačenemu podvozju po terenu.

Monster je namreč opremljen z novim vzmetenjem, ki vozilo dvigne za tri centimetre in pol, dodatnih pet centimetrov prinesejo podaljški šasije, svoje pa nato prinesejo še 16-palčna platišča, na katerih so nameščene pnevmatike za terensko vožnjo (peta, rezervna pnevmatika se nahaja na posebnem nosilcu na zadku vozila), ki posledično zahtevajo tudi uporabo zajetnih obrob blatnikov. Piko na i prinaša še nova mehanska zapora diferenciala Kolikšen je celoten prirastek pri višini vozila nam v podjetju niso zaupali, vsekakor pa Monster ob serijski izvedbi deluje precej bolj mogočno.

Z mislijo na družine - in lovce

Zunanjost sicer ponuja še spremenjeno masko hladilnika, proti praskam odporno barvo, močnejše odbijače, mogoče pa si je omisliti tudi glavne in dodatne žaromete, ki bodo svetili v LED tehniki, vitel, par izpušnih cevi na zadku vozila, cev za zajem zraka in strešni prtljažnik. V notranjosti bodo lahko na voljo kopica 12-voltnih vtičnic, klimatska naprava, električni pomik stekel, pa tudi ISOFIX pritrdišča otroških sedežev na eni strani ali pritrdišči za par lovskih pušk na drugi strani.

Ob takšnih predelavah je seveda nemogoče pričakovati, da bo Zubr Monster ravno poceni. Kot najdražja v ponudbi različnih podjetja Zubr Concept nosi Zubr Monster ceno 44.000 evrov, kar pa je na drugi strani precej manj, kot je recimo potrebno odšteti za – resda precej večje – terence, kot so Mercedes-Benz razred G ali pa Land Rover Defender.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol