Nemški športnik odvrgel zgornjo 'krpico'

18. 5. 2020 | Jure Šujica
Deli

Na voljo bo izključno s štirikolesnim pogonom, v močnejši izvedbi pa opcijsko tudi z ročnim menjalnikom. Posebna izvedba prihaja v juniju.

Klasičnim kabrioletom pravimo, da so avtomobili ‘zgoraj brez’, kar seveda pomeni, da so brez strehe, brez zgornjega dela kabine, zaradi česar zavistneži še lažje vidijo, kdo je tisti, ki se v odprti kabini nastavlja soncu. Porsche 911 pa zna to v izvedbi Targa storiti tudi na nekoliko drugačen način, tako, da odvrže zgolj tisti del strehe, ki je neposredno nad glavama voznika in sopotnika, medtem ko zadnji del kabine ostaja pokrit s steklom. Tako je že vse od leta 1965.

In tako ostaja tudi v aktualni generaciji nemškega športnika. Porsche namreč danes uradno razkriva svojega hibrida med kabrioletom in kupejem, ki dandanes v avtomobilskem svetu sploh nima več konkurence. Pri Porscheju, kjer imajo radi tradicijo, pa se posebnežu pač ne želijo odpovedati (pa čeprav je manj priljubljen kot klasični kabriolet ali kupe) in ga tako – skupaj s prepoznavnim srebrnim lokom, ki ščiti glave potnikom ter kupolastim zadnjim steklom, ki se zajeda globoko v bok kabine – še naprej ohranjajo v ponudbi.

Do 450 'konjev'

Omenjeni posebnosti je Porsche v takšni zasnovi po več kot dveh desetletjih znova obudil v prejšnji generaciji 911, večjih sprememb pa v novi ni prinesel. Gre namreč za povsem enak sistem odpiranja in zapiranja strehe, kar dokazuje tudi dejstvo, da avtomobil za odpiranje in zapiranje platnene strehe, ki se, mimogrede, shrani za drugo sedežno vrsto, potrebuje 19 sekund. Toliko časa, kot ga je potreboval v prejšnji generaciji.

Nova generacija 911 Targa bo vsaj na začetku na voljo v dveh izvedbah, Targa 4 in pa Targa 4S. Kot je razvidno že iz imena, bosta obe ponujali štirikolesni pogon, pri čemer bo prva ponujala 283, druga pa 331 kilovatov moči (385 oziroma 450 'konjev'). A razlike se ne končajo tu, saj bo močnejša izmed obeh izvedb serijsko opremljena z elektronsko zaporo zadnjega diferenciala, na voljo pa bo tudi s še vedno precej svežim sedemstopenjskim ročnim menjalnikom, pri katerem bo paket Sport Chrono vključen serijsko.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja