Neuradno: Nissan zapušča Evropo!

5. 5. 2020 | Jure Šujica
Deli

Kot vse kaže, gre za del globalne strategije koncerna Renault-Nissan, uradno pa naj bi do razkritja informacije prišlo še pred koncem meseca.

Japonski Nissan napoveduje korenite spremembe, ki bodo pomenile velike spremembe na globalnih trgih. Po poročanju tiskovne agencije Reuters namreč znamka, ki je sicer del koncerna Renault-Nissan Alliance, precej verjetno načrtuje popoln umik iz Evrope. Uradno naj bi omenjeno novico vodstvo podjetja razkrilo na tiskovni konferenci 28. maja.

Poteza znamke je del večje strategije, po kateri naj bi se v prihodnje veliko bolj osredotočili na kitajski in ameriški trg, s čimer bodo popolnoma opustili dosedanjo strategijo Carlosa Ghosna, ki je zajemala čim hitrejšo širitev na čim večje število trgov. S tem naj, kot poročajo neimenovani viri, ne bi želeli zmanjšati stroškov proizvodnje in distribucije, temveč optimizirati finančne tokove ter 'postaviti temelje za prihodnost'.

Nič več kanibalizma

V ZDA naj bi Nissan tako v skladu z novim načrtom poskrbel za pocenitev znamke in s tem povečal svoj tržni delež, na splošno pa naj bi obudil in na novo raven ponesel sodelovanje z obstoječimi zastopniki znamke. Vse to naj bi se zgodilo v obdobju prihodnjih treh let. Ob tem naj bi se Nissan še močneje povezal z Renaultom in predvsem Mitsubishijem na področju razvoja priključnih hibridov, s čimer bo znamka postala konkurenčna na Kitajskem in Japonskem.

Čeprav je novica o odhodu Nissana iz Evrope zaenkrat še neuradna, pa se popolnoma sklada z nedavno razkrito Renaultovo strategijo. Francoska znamka je namreč uradno napovedala odhod iz Kitajske – izjema je le področje razvoja in prodaje električnih vozil – in večjo osredotočenost na evropske trge. Tudi zato je mogoče pričakovati, da bo podpora za evropske stranke oziroma lastnike vozil vodena prek Renaultove servisne mreže. S tem v koncernu Renault-Nissan Alliance dosegli, da bi bili na posameznih trgih prisotni le še dve od treh znamk, bodisi Nissan in Mitsubishi, bodisi Renault in Mitsubishi, s čimer ne bi več prihajalo do bojev za iste kupce.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja