Neverjetna a resnična prepoved oglasa

20. 8. 2015
Deli
Neverjetna a resnična prepoved oglasa

Zadevo bi lahko uvrstili kar v rubriko "Saj ni res, pa je!", a je v primeru prepovedanega Hondinega oglasa še kako boleče resnična.

Britanska agencija za zagotavljanje meril v oglaševanju Advertising Standards Agency je namreč zgolj na podlagi dveh ne preveč utemeljenih pritožb prepovedala predvajanje Hondinega novega televizijskega oglasa "Keep Up". Kot so razložili, naj bi voznike vzpodbujal k neodgovorni in nevarni vožnji.

Drakonski britanski uradniki so v razlagi prepovedi napisali: "Čeprav oglas ni vključeval realističnih prikazov vozil, ki bi jih vozili na nevaren način, menimo, da bi hitro menjavanje besedil na zaslonu, namigi na premagovanje samega sebe in hitrost, prikazi avtomobilov, zvočni učinki in spremljevalna glasba lahko pri gledalcih vzbudili vtis, da je hitrost osrednje sporočilo oglasa." Enega od pritožiteljev je zmotilo celo zapiranje prtljažnih vrat, ki naj bi bilo nevarno.

Honda je v pritožbi na prepoved navedla, da je z oglasom poskusila gledalce pripraviti do tega, da bi premagovali svoje namišljene meje, ne pa jih navajati k hitri vožnji. Okorelih uradnikov iz agencije žal ni prepričala.

Kakorkoli: oglejte si oglas in si o zadevi mislite svoje.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja