Nissan-ov superšportnik zapušča Evropo?

15. 3. 2022 | Jure Šujica
Deli

Za odhod, ki je zaenkrat še neuraden naj bi bila kriva vse strožja okoljska zakonodaja.

Nissan GT-R (z oznako R35) je na trg zapeljal že leta 2007, kar pomeni, da v letošnjem letu praznuje že svoj 15. rojstni dan. S tem je po življenjski dobi močno presegel vse svoje predhodnik, danes pa velja za enega najstarejših avtomobilov na trgu nasploh. V tem času je sicer doživel nekaj manjših posodobitev, ki pa nepozornemu opazovalcu oziroma nepoznavalcu niti niso bile opazne. A njegov čas se očitno kaj hitro izteka.

Preberite še: Nissan v Avstraliji napovedal prihod naslednika R36

Po tem, ko so jeseni napovedali njegovo upokojitev na avstralskem trgu so se namreč sedaj pojavile – zaenkrat še neuradne – informacije o njegovem odhodu tudi na Stari celini. Razlog za to je sicer povsem preprost in pričakovan; ne, to ni njegova starost pač pa izpusti. Nenazadnje so bili ti ob njegovem prihodu na trg zakoni na tem področju precej manj strogi, kot pa so dandanes.

Razlika v ceni je občutna

Informacija o njegovem domnevnem odhodu se je najprej pojavila v nizozemskih medijih, kjer so z njegovo prodajo že prenehali, enako pa naj bi veljalo tudi v Italiji, Španiji in številnih drugih evropskih državah; v konfiguratorju ga ne boste našli tudi v Sloveniji. Na drugi strani naj bi s prodajo do nadaljnjega (a verjetno ne prav dolgo) nadaljevali v Nemčiji in Belgiji.

Z njegovo prodajo naj bi medtem pri Nissanu nadaljevali v ZDA, kjer so sicer cene bistveno nižje. Zanj je namreč potrebno odšteti 'le' dobrih 100.000 evrov, okrog 80.000 manj kot v Nemčiji. Vseeno pa evropski kupci morda dolgo ne bodo prikrajšani za bencinske užitke. Kot je znano, naj bi namreč pri Nissanu že razvijali naslednika z oznako R36, ki pa se od predhodnika po filozofiji oziroma pogonskem sklopu ne bo razlikoval kaj dosti – če gre seveda verjeti napovedim.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol