Nov je tudi Citroen Jumper

11. 5. 2014
Deli

Zdi se, da je letošnje leto tisto, ko bodo na trg zapeljali prenovljeni kombiji skoraj vseh pomembnih znamk.

Številni so svoje novosti že predstavili v začetku leta, drugi malce kasneje, spet tretji tik pred poletjem. Potem ko je Peugeot predstavil svojega aduta Boxerja, seveda ne bo zaostal niti Jumper. Od prve predstavitve na trgu se je do zdaj zanj odločilo že več kot 800.000 kupcev. Novi Jumper ne bo zgolj kombi! Pri projektiranju novega Jumperja so pri Citroënu uporabili najboljše znanje in izkušnje tudi s področja osebnih avtomobilov ter oboje strnili v eno najbogatejših ponudb lahkih gospodarskih vozil na trgu, v kateri ponujajo štiri različna vozila: Nema, Berlinga, Jumpyja in Jumperja.

Novi Jumper ni zgolj kombi, temveč ima tudi zanimivo oblikovanje in prilagodljivo prostornost. Novi prednji žarometi se pohvalijo z dnevnimi lučmi LED, tudi oblika celotnega avtomobila sledi hišni oblikovalski filozofiji. V notranjosti je prav tako zaznati velik korak naprej, saj so vozniku na voljo številni sladkorčki, denimo sedež s prilagodljivim vzmetenjem, po višini nastavljiva pisalna mizica in tudi možnosti povezovanja z napravo Connecting Box (pribor za prostoročno telefoniranje bluetooth in vhod USB) ter prvič v tej kategoriji tudi petpalčni barvni zaslon na dotik za novi funkciji navigacije in kamere za vzvratno vožnjo.

A oblika ni vse in novi Jumper se osredotoča tudi na konstrukcijo in ergonomijo, ki olajšata uporabo, največ pozornosti pa namenja vsakodnevnemu prevozu tovora, saj ima zelo dobro razmerje med uporabno prostornino in zunanjimi merami. Odprtina v notranjosti tovornega prostora med blatniki je široka 1,42 metra, uporabna širina pa znaša 1,87 metra. Po zaslugi teh mer je novi CITROËN Jumper najboljši v svoji kategoriji, ponuja pa bogato izbiro, zgrajeno na različnih oblikah karoserije, ki so na voljo v štirih dolžinah (L1, L2, L3, L4), na treh medosnih razdaljah (3 m, 3,45 m, 4,04 m) in s tremi višinami (H1, H2, H3). Skupaj torej kar osem oblik karoserije z osmimi do 17 m3 prostornine.

Z novim Jumperjem so Citroënovi inženirji prevozili več kot štiri milijone kilometrov, s čimer so želeli zagotoviti tudi potrebno zanesljivost. Novi Jumper bo kupcem prihranil tudi stroške uporabe, saj so nekateri motorji v primerjavi s prejšnjimi varčnejši tudi do 15 odstotkov, cenejše pa bo tudi servisno vzdrževanje, saj bo treba novega Jumperja servisirati na vsakih 48.000 kilometrov ali dve leti. Novi Citroën Jumper se tako umešča med najboljše z vidika skupnega stroška uporabe.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja