Nova Fiesta meri manj kot štiri metre

11. 8. 2008
Deli

Novo Fiesto je Ford sicer razkril že v Ženevi, a so bili takrat pri Modrem ovalu zelo skopi s podatki. »Več povemo, ko bomo bližje začetku prodaje, « so takrat zapisali. Zdaj je več jasnega.

Ve se, da nova Fiesta meri 3.950 milimetrov v dolžino, 1.722 v širino in 1.481 v višino, kar v primerjavi s (trenutno še) aktualno generacijo Fieste pomeni dolžinski in širinski prirastek le tri centimetre, v višino pa je novinke več za pet. Po vzoru Mazde2 je tudi nova Fiesta kljub povečanim meram, zaradi katerih je ob enakem medosju zrasel prtljažnik (zdaj meri od 281 do 979 litrov), shujšala (večina različic tehta pod tono) in tehta manj kot prejšnja.

Motorno paleto nove Fieste za zdaj sestavlja šest članov. Najšibkejši 1, 25-litrski motorček streže 44 kilovatov (60 'konjev') in 109 Nm (pospešek 16, 9, končna hitrost 152 km/h in povprečna poraba 5, 4 l), nad njim je enakolitrski, a s 60 kilovati (82 'konjev') in 114 Nm močnejši bencinec (pospešek 13, 3, končna hitrost 169 km/h in povprečna poraba 5, 7 l), sledi Fiesta 1.4 z 71 kilovati (96 'konji') in 128 Nm (pospešek 12, 2, končna hitrost 172 km/h in povprečna poraba 5, 7 l), najmočnejši bencinski motor pa bo v začetku prodaje 1, 6-litrski Ti-VCT z 88 kilovati (120 'konji') in 152 Nm ob le 970 kilogramih (pospešek 9, 9, končna hitrost 193 km/h in povprečna poraba 5, 9 l).

Na dizelski strani Fiestine motorne palete je zelo zanimiv 1.6 Econetic s 66 kilovati (90 'konji') in 204 Nm in z le 3, 7-litrsko porabo goriva, ki ga postavlja ob bok recimo Volkswagnovemu BlueMotionu. Pri nas se bo zelo verjetno dobro prodajala Fiesta 1.6 TDCi s 66 kilovati (90 'konji') in 204 Nm (pospešek 11, 9, končna hitrost 175 km/h in povprečna poraba 4, 2 l).

Fiesta bo tudi bogato opremljena, saj bo imela v boljših različicah pametni ključ, režo za USB-ključ, (zagon motorja in odklepanje/zaklepanje) brez klasičnega ključa, tempomat in večopravilni volan. Na sredinski konzoli se bohoti 3, 5-palčni barvni zaslon, notranjost pa je barvitejša in oblikovno bolj razgibana kot pri prejšnji generaciji.

Foto: Ford

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja