Nova Opel Insignia premagala predhodnico na Nürburgringu

12. 10. 2017
Deli

Po obljubah tovarne, ki jim marsikdo verjetno ni verjel, naj bi Opel dokazal, da je vedel, kaj napoveduje. A točen čas ostaja skrivnost.

Ko je Opel pred meseci predstavil novo generacijo najbolj športne izvedbe Insignie – namesto oznake OPC sedaj na zadku napis GSi – je bil marsikateri ljubitelj hitrih Oplov precej razočaran. Nova generacija največje Oplove limuzine je namreč namesto 2,8-litrskega V6 turbo motorja s 325 konji, kakršnega je imela prejšnja generacija dobila 'zgolj' dvolitrski štirivaljni turbo motor, ki iz sebe iztisne 260 'konjskih moči.

Kljub občutnemu zmanjšanju moči in velikosti motorja pa je Opel še vedno samozavestno napovedoval, da je novinec bistveno boljši od predhodnika, predvsem na račun teže, ki je vsaj 160 kilogramov nižja, kot prej. Druga bistvena prednost nove Insignie je njeno podvozje in štirikolesno krmiljenje, zaradi česar je avto precej bolj vodljiv. Svoje nato dodajo še 20-palčna platišča, nastavljivi blažilniki in močnejši zavorni sistem italijanskega proizvajalca Brembo. Le-ta vključuje 4-batne zavorne čeljusti in diske premera 345 milimetrov.

Hitrejši, a kako hiter?

Pred dnevi je Opel novo Insignio zapeljal na dirkališče Nürburgring in preizkusil, kaj novinka zna in zmore. Opel je sedaj tudi uradno potrdil svoje napovedi. Volker Strycek, nekdanji Oplov dirkač, sedaj pa direktor oddelka za razvoj športnih avtomobilov pri podjetju iz Rüsselsheima je namreč s progo opravil kar 12 sekund hitreje, kot pred tem z Insignio OPC.

Žal pa Opel, kljub temu, da trdi, da naj bi bila nova Insignia hitrejša od predhodnice, ostaja skrivnosten, ko pride do časa, ki ga avtomobil potrebuje, da odpelje en krog. Neznan je tudi čas, ki ga je, da je opravila z 'Zelenim peklom', potrebovala Insignie OPC, zato prave primerjave med avtomobiloma, kakor tudi s konkurenco ne moremo narediti. Upajmo, da Opel kaj kmalu te rezultate predstavi še v javnosti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja