Nova Toyota Yaris je postala bolj dinamična in ima nov motor

7. 2. 2017
Deli

Toyota je korenito prenovila Yaris. Kot pravijo, so pri svojem majhnem mestnem avtomobilu kar 900 sestavnih delov razvili na novo in mu izboljšali dinamiko vožnje, udobje in varnost, kar velja že za osnovno različico.

Toyota Yaris se uvršča med najbolje prodajane majhne avtomobile, ki so jih v Evropi lani prodali več kot 208 tisoč, od uvedbe modela leta 2001 pa jih je na evropske ceste zapeljalo več kot tri milijone.

Lani je bila zelo uspešna tudi njena hibridna različico, ki so jo z novo generacijo temeljito prenovili in porabi med 3,6 in 3,3 litra bencina ter v zrak izpusti od 82 do 75 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, izboljšave pa se poznajo predvsem med pospeševanjem.

Privrženci konvencionalnega pogona se lahko odločijo za novi 1,5-litrski bencinski motor z močjo 111 'konj' in navorom 136 njutonmetrov, ki je bolj odziven in v kombinaciji z menjalnikom CVT porabi do 12 odstotkov goriva manj kot odhajajoči 1,33-litrski štirivaljnik. Motor razpolaga z energetskim izkoristkom 38,5 odstotka, ki izhaja iz visokega kompresijskega razmerja 13,5:1, hlajenega povratnega toka izpušnih plinov in izboljšanega krmiljenja ventilov, ki omogočajo prehajanje iz Ottovega v Atkinsonov ciklus.

Obliko so zasnovali v Toyotinem evropskem oblikovalskem središču Toyota ED2 in ji namenili novo titanovo modro barvo, možnost dvobarvne karoserije in nova 15- ali 16-palčna platišča. V notranjosti izstopa predvsem izboljšana armaturna plošča, izčrpen pa je tudi nabor varnostne in razvedrilno-informativne tehnike.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja