V novem Avto magazinu razkrivamo BMW i5 in napovedujemo zaključek akcije evropski avto leta 2017

2. 3. 2017
Deli

Nova številka je v prodaji od 2. marca 2017! Spodaj nekaj najbolj zanimivih odlomkov iz vsebine...

Čeprav je bilo že pred nekaj leti, ob predstavitvi prvih dveh modelov iz serije i (s številkama 3 in 8), marsikaj znano o naslednjem, tistem z dodatkom 5, pa se je s prihodom novega vrhovnega šefa BMW, Haralda Krügerja, veliko načrtov te bavarske znamke temeljito spremenilo. Razkrivamo BMW i5.

Golf v svojem razredu kraljuje že več kot štiri desetletja. In če je bil v zadnjem času znan tudi po nadpovprečni ergonomiji, so šli Nemci še (ali pa že) korak dlje - po novem je nekatere funkcije mogoče upravljati z gestami. Vozili smo.

Tudi zaradi tega, ker so pri skupini Volkswagen prenovili paradnega konja Golfa, se je nekaj več prostora za prenovo odprlo tudi za Octavio. Vozili smo.

Toyotin Prius je avto, ki je ekološko mobilnost bolj približal množicam in hibridno tehnologijo naredil vsakdanjo. A čas gre naprej in le hibridna tehnologija ni več vrhunec ekomobilnosti. Vozili smo.

Le še nekaj dni nas loči od velikega dogodka. Na prihajajočem ženevskem avtomobilskem salonu bo razglašen tudi evropski avto leta 2017. Naša akcija.

Prenovljenega Leona smo že spoznali, zdaj pa so svoje še dodali še možje iz Seatovega športnega oddelka. Vozili smo.

Smart je bil od nekdaj sinonim za mestni avtomobilček, vsaj originalni Fortwo. In takšnemu je električni pogon že v prvi generaciji odlično pristajal. Zdaj je tu druga, z njo pa sta na voljo tako Fortwo kot po novem tudi Forfour. Vozili smo.

Avtomobilske znamke in avtomobilski novinarji živimo v nekakšni koheziji. Za nemoteno delo smo potrebni drug drugemu. Tudi zato smo o vseh novostih najprej obveščeni specializirani novinarji. Reportaža.

Kia Niro je dobil zanimivo ime (iz znanstvene fantastike). A če ga vsaj malo priredimo za slovenščino, lahko rečemo tudi takole: kaj vse ni? Test.

Ponavadi je potrebnega nekaj časa, da se ljudje navadimo na novosti. Zdaj so športni križanci s kupejevsko ukrivljeno streho že naš vsakdan. Posledično se veča izbira in zamenjujejo modeli na vrhu. Kratki test.

Strah pred nezadostnim dosegom električnega avta (ali Range Anxiety s tujko) zna biti globoko zakoreninjen. Pri BMW so se ga lotili s povečanjem baterije. Na kratko.

Z dodatkom X v oznaki modela so pri Oplu hoteli sporočiti: Mokko smo prenovili. Kratki test.

Osveženi Gran Turismo tretje serije ni samo že precej velik, ampak bolj odrasel - tudi zaradi (po sedmici pobranem) najnovejšem info-zabavnem sistemu. Kratki test.

Upornike, ki bodo večno dvomili o smotrnosti sodobnih pogonskih tehnologij, boste najlažje 'spreobrnili' ravno s takšnim Passatom.
 Podaljšani test.

Veste, kateri je najbolj povprečen avto na svetu? Beli 'japonec'. Naj gre za Toyoto, lahko pa je tudi Honda. In prav s Hondo, modelom CR-V, sva se družila nekaj dni. Podaljšani test.

Začelo se je v 70. letih, ko je Kawasaki predstavil mogočnega Z1. Težko bi rekli, da je Kawasaki takrat s štirivaljnikom ustvaril nov razred, je pa vsekakor vanj vstopil z veliko sloga in ponosa. Zvrstilo se je lepo število generacij, evolucij in tudi revolucij, slečen štirivaljnik pa je postal eden od najpomembnejših motociklov iz ponudbe 'zelenih'. Vozili smo.

Slovenski fenomenalni motokrosist Tim Gajser se je v soboto, 25. 2., zvečer pomeril na uvodni dirki kraljevega razreda v motokrosu MXGP v Katarju. Kljub prehladu je pokazal, da ima hitrost in je pripravljen na hud boj za ubranitev naslova svetovnega MXGP prvaka. Reportaža.

Naslednja številka, 07/2017, izide 16. marca 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja