Novi Ford Focus RS morda že leta 2020

5. 4. 2018 | Jure Šujica
Deli

Pod pokrovom motorja naj bi se skrival lahki hibrid, ki bi v primerjavi z aktualno generacijo pripomogel k občutnemu porastu motorne moči.

Vse od prve generacije Forda Focusa RS smo bili vajeni, da se priljubljena športna kombilimuzina v modelni paleti pojavi šele kako leto ali dve pred zaključkom proizvodnje posamezne generacije, kar na koncu pomeni, da gre za precej ekskluziven in zaželen avtomobil. Nič drugače ni bilo pri odhajajoči generaciji, ki se bo poslovila v prihodnjih nekaj tednih, bi pa zato lahko novo generacijo RS-a dobili že v dveh letih.

Ravno jutri, 6. aprila, bo tovarno v nemškem mestu Saarlouis zapustil še zadnji Ford Focus RS tretje generacije, ki bo kot del ekskluzivne serije 50 vozil z oznako Heritage Edition romal v Veliko Britanijo. Kljub temu pa bi se sodeč po špekulacijah spletnega portala Autocar prvi primerki četrte generacije na cestah lahko pojavili že v letu 2020. Pri tem pa naj bi avtomobil dobil kar nekaj novosti, med katerimi je treba izpostaviti posodobljen pogonski sklop, ki bo deloval kot lahki hibrid.

Spogledovanje z elito

Razloga za morebitno pospešitev predstavitve prihajajočega Focusa RS naj bi bila dva. Glavni naj bi bil po besedah Jima Farleyja, predsednika Fordovega oddelka za globalne trge, vse večji pomen znamke RS za podjetje, čemur pritrjuje tudi predsednik britanske podružnice Forda. Drugi razlog je nameravana širitev ponudbe hibridnih vozil, predvsem lahkih hibridov, ki bi temeljili na 48-voltni tehnologiji.

Če bo novi Focus RS res tu že leta 2020, bi tako pod pokrovom motorja najverjetneje lahko zadihal obstoječi 2,3-litrski turbo bencinski motor, ki z zadnjo predelavo, namenjeno različici Heritage Edition, proizvede 370 'konjev' moči. Če dodamo še zaganjač, ki hkrati opravlja vlogo električnega generatorja, bi moč motorja lahko narasla na približno 395–400 'konjev'. To pa so že številke, ki jih dosegajo precej bolj eminentni avtomobili, kot je Mercedes-Benz A45 AMG.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja