Novi Golf VI prihaja oktobra

7. 8. 2008
Deli

Najbolje prodajani avtomobil v Evropi (računovodski izkazi so zabeležili že več kot 26 milijonov prodanih Golfov) naj bi v šesti izvedbi postavil nova merila na področju kakovosti in udobja.

Da hrup ne bi prišel v potniško kabino, preprečujejo zaščitna folija v prednji šipi in bolje zatesnjena vrata in šipe. Za manj šumov skrbijo tudi bolj aerodinamično oblikovana stranska ogledalca, gume s tišjim tekom in akustična izolacija v motornem in potniškem prostoru. Na stopnji višje, če Šestico zapeljemo ob Petico, je novi Golf tudi po zasnovi notranjosti. Boljši so materiali, tudi prijetnejši na otip in predvsem pogled, oblikovalci so več časa posvetili detajlom. Ne bodite presenečeni, če boste v novem Golfu videli dele Passata CC.

Oblikovno gre za evolucijo, delo vodje oblikovalcev Walterja de Silve (Italijan je 'zakrivil' tudi kupejevskega Audija A5) in moštva glavnega Volkswagnovega oblikovalca Klausa Bischoffa.

Golf šeste generacije bo v začetku prodaje na voljo s štirimi bencinskimi motorji z močmi od 59 kilovatov (80 'konjev'), 75 kW (102 'konja'), 90 kW (122 'konjev') do 118 kW (160 'konjev'). Prihajajo turbodizli z vbrizgom po skupnem vodu. Golfova TDI-vojska bo sprva stregla moč od 66 kilovatov (90 'konjev') do 125 kilovatov (170 'konjev'), verjetno pa bo večina prodaje padla na dva nova dvolitrska TDI-ja z močjo 81 kW (110 'konjev') in 103 kW (140 'konjev'), ki sta serijsko opremljena s filtrom trdih delcev.

Le pri osnovnem motorju ne bo možno kupiti Golfa z menjalnikom z dvema sklopkama, prvi vseh drugih pa bo na voljo ali DSG s šestimi ali DSG s sedmimi stopnjami. Ljubitelji samodejne klasike boste v novem Golfu razočarani, saj 'avtomatika' s pretvornikom navora ne bo.

Novega Golfa bodo kupci lahko zelo dobro opremili, saj bo Volkswagen zanj ponujal kup tehničnih priboljškov. Aktivni tempomat, podvozje DCC, ESP nove generacije in parkirni pomočnik.

Foto: Volkswagen