Novi Nissan NP-300 Navara s križanskimi dodatki

Nissan z novim NP-300 Navara v razred terenskih poltovornjakov uvaja tudi lastnosti, ki so jih Nissanovi snovalci vzeli iz križancev.

Novi Nissan NP-300 Navara s križanskimi dodatki (foto: Nissan) Nissan
24. 8. 2015

Pri Nissanu pravijo, da je NP-300 Navara s kombinacijo zmogljivosti, varnosti, tehnologije, udobja, prilagodljivosti in gospodarnosti idealni partner za delo in zabavo. Od predhodnika povzema terensko trdoživost in nosilnost, obdržal je tudi trdno in robustno šasijo, a so mu namenili tudi vrsto tehničnih izboljšav, ki pripomorejo k boljšim voznim lastnostim in praktičnosti. Po križancih Qashqaju, X-Trailu in Juku je povzel prefinjenost, slog, udobje in kakovostno končno obdelavo ter zabavnostno-informacijske dodatke osebnih avtomobilov.

Da bi ji izboljšali vozne lastnosti, so najbolj potniško naravnani različici Double Cab namesto toge preme z listnatimi vzmetmi namenili petvodilno zadnjo premo, ki je tudi dobrih 20 kilogramov lažja. Za 7 kilogramov je lažja tudi izboljšana toga zadnja prema na tovorni različici King Cab, ki omogoča tudi 3,1 odstotka večji vstopni kot. Nosilnost vseh različic presega eno tono, vlečejo pa lahko do 3500 kilogramov težke prikolice. V keson različice Double Cab je mogoče naložiti tovore dolžine 1,578 metra, King Cab pa lahko prevaža 1,788 metra dolge predmete.

Novi turbodizelski motor 2,3 dCi je do 23 odstotkov bolj učinkovit in čist od predhodnika in je na voljo z močmi 118 in 140 kilovatov (160 in 190 "konj"). Močnejša različica v segment uvaja tudi tehnologijo dvojnega turbonskega polnjenja vstopnega zraka. Motorja sta na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in zadnjim ali štirikolesnim pogonom.

Podrobnejše lastnosti in cena bodo znani pred začetkom prodaje, Nissan pa se že pohvali, da bo kupcem nove Navare namenil jamstvo na 5 let ali 160 tisoč prevoženih kilometrov.