Novi TT Roadster

26. 10. 2006
Deli

V tem Avto maga­zi­nu lahko pre­be­re­te veli­ki test Audijevega TT-ja Coupe, iz Ingolstadta pa so spo­ro­či­li, da bodo zače­li pro­da­ja­ti še road­ster­sko raz­li­či­co.

TT-jeva dru­ži­na naj­no­vej­še gene­ra­ci­je je tako dobi­la še dru­ge­ga člana. Po pri­ča­ko­va­nju je road­ster­ski TT pre­cej podo­ben kupe­jev­ske­mu bratu, glav­na raz­li­ka je seve­da mehka pomič­na stre­ha, ki je oja­če­na z ele­men­ti alu­mi­ni­ja in jekla, vanjo pa so vgra­di­li tudi veli­ko šipo. Streha se s pri­ti­skom na gumb zloži v 12 sekun­dah. Do hitro­sti 50 kilo­me­trov na uro!

Za TT-ja Roadsterja so pri Audiju pri­pra­vi­li znana agre­ga­ta: vrh ponud­be je 3, 2-litrski šestvalj­nik s 184 kilo­va­ti (250 KM), ki je na voljo s šti­ri­ko­les­nim pogo­nom, šib­kej­ši, 147-kilovatni (200 KM) pa je 2.0 TFSI s pri­sil­nim pol­nje­njem in z nepo­sred­nim vbriz­gom gori­va.

Ob šest­sto­penj­skem roč­nem menjal­ni­ku, ki je v TT-jih Roadsterjih serij­ski, Audi med dodat­no opre­mo ponu­ja še obe raz­li­či­ci S tro­ni­ca. Novi TT Roadster meri 4.178 mili­me­trov v dol­ži­no, 1.842 v širi­no in 1.358 v viši­no. Poleg pove­ča­nih mer je dalj­ša tudi medo­sna raz­da­lja – 2.468 mili­me­trov.

Mitja Reven

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja