Prihaja novi Ford Capri, tokrat v podobi kupejevskega križanca z električnim pogonom, ki so si ga izposodili pri Volkswagnu.
Pri Fordu brez zadržkov kombinirajo stara imena z novimi avtomobili, četudi so konceptualno povsem drugačni. Po Explorerju in Mustangu so zdaj iz zgodovine potegnili še Caprija. Za osvežitev spomina, Ford je prvotnega kupejevskega Caprija predstavil leta 1969 in hitro je postal uspešnica, do konca leta 1986 so jih izdelali skoraj 1,9 milijona.
Novi Ford Capri kot petvratni kupejevski električni križanec seveda nima nič opraviti s prvotno idejo. Tehnično osnovo si deli z Explorerjem, oziroma s Volkswagnovima ID.4/ID.5 in Škodo Enyaq. Dolg bo 4,63 metra in njegov prtljažnik bo sprejel od 570 do 1510 litrov.
Osnovni model bo imel zadaj sinhroni motor z močjo 210 kW in navorom 545 Nm. Napaja ga baterija s 77 kWh, ki jo je mogoče polniti z do 135 kW in se med 10 in 80 odstotki napolni v 28 minutah. Pri modelu s štirikolesnim pogonom, ki ima vgrajeno baterijo s kapaciteto 79 kWh, polnjenje ni veliko hitrejše in traja 26 minut, čeprav je najvišja moč polnjenja 185 kW. Z dodatnim asinhronim motorjem na sprednji osi je njegova sistemska moč 250 kW. Pri obeh različicah je najvišja hitrost pri 180 km/h, doseg po WLTP pa do 630 kilometrov.
Pri Fordu še ne razkrivajo, kdaj točno bo novi Capri na voljo prvim kupcem, a ker gre za avtomobil, ki temelji na znanem modelu, bo premiera verjetno pred naslednjo pomladjo.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere