Novo pri nas: (prenovljeni) Citroen C4 - Nezemljani bi zanj zamenjali vesoljsko ladjo

Polepšana zunanjost, še udobnejša notranjost in nekaj tehnoloških posladkov za prenovljeno francosko limuzino.

Citroën je prenovljeni C4 pospremil na pot z nezemeljskimi bitji. V dovršeno producirani televizijski reklami mlada ženska poskuša pripeljati vesoljčka nazaj na njegovo vesoljsko ladjo. Na koncu zasledovanja se galaktični gost raje odloči za e-C4 sede za volan in se zadovoljno odpelje z nasmeškom na zgrbljenem obrazu.

Novo pri nas: (prenovljeni) Citroen C4 - Nezemljani bi zanj zamenjali vesoljsko ladjo
Citroen

Tretja generacija Citroëna C4 je  na cestah od konca leta 2020 in nastopil je pravi čas za prenovo, ki je zajela  tudi križansko naravnanega C4 X. Najbolj opazne spremembe pri posodobitvi so predvsem na sprednjem in zadnjem delu, kjer C4 prevzema nov videz znamke s tremi vodoravnimi dnevnimi lučmi in novim logotipom znamke v retro slogu. Poleg tega ima prenovljena limuzina zadaj vodoravne zadnje luči, ki so na sredini povezane z logotipom Citroën.

Novo pri nas: (prenovljeni) Citroen C4 - Nezemljani bi zanj zamenjali vesoljsko ladjo
Citroen

Pri najvišji opremi voznik zdaj gleda na instrumentno ploščo visoke ločljivosti s sedmimi namesto prejšnjih 5,5 palcev. Multimedijski zaslon na dotik ohranja 10-palčno diagonalo in komunikacijski sistem brezžično integrira pametne telefone v sistem. Glasovno upravljanje zdaj deluje z umetno inteligenco Chat-GPT in odgovarja na vprašanja o potovanju, možnostih nastanitve ali splošnem znanju.

Turisti v gorskih biserih: dobrodošli gosti ali nadloga, ki ne spoštuje pravil
Novo pri nas: (prenovljeni) Citroen C4 - Nezemljani bi zanj zamenjali vesoljsko ladjo
Citroen

Citroenov adut v spodnjem srednjem razredu je še naprej na voljo kot blagi hibrid s 100 kilovati (136 KM) ter v popolnoma električni različici s 100 kW (136 KM) in 115 kW (156 KM). K udobju veliko prispevajo prenovljeni komfortni sedeži, ki so ojačani s 15 milimetrov debelejšo peno, toda pravi vrhunec je podvozje pri katerem so mehanske omejevalnike blažilnikov nadomestili hidravlični. To pomeni, da se vzmetenje zelo nežno odziva na neravnine in C4 »lebdi« nad grobimi cestnimi grbinami ter s tem močno spominja na nekdanjo legendarno Citroënovo hidropnevmatiko.

Cene se na slovenskem trgu začnejo pri 23.500 evrih za trivaljni hibrid, medtem ko se najcenejši električni e-C4, začne pri 30.900 evrih.