Kar težko je verjeti, da je bila aktualna generacija Volvovega največjega športnega terenca predstavljena že konec leta 2014, pred skoraj natančno desetimi leti pa je zapeljala tudi med kupce. Z aktualno osvežitvijo kanijo Švedi življenjsko dobo priljubljenemu avtomobilu še podaljšati.
Kako priljubljen dejansko je najbolj govori dejstvo, da so lani, globalno gledano, prodali največ avtomobilov z oznako XC90 od njegove prve predstavitve. Ta številka krepko presega 100.000 prodanih primerkov. Kljub priljubljenosti pa ga je bilo potrebno seveda aktualizirati.
Navzven se po osvežitvi najbolj loči po prenovljeni maski z novim vzorcem, novimi zadnjimi lučmi, bolj zatemnjenimi kot prej in ožjimi žarometi, nova pa so tudi platišča, ki se raztezajo od 20 do 22 palcev. Pestremu naboru barv so dodali še eno, imenovano Mulberry red. Glede na brezčasnost oblike tako večje spremembe niso bile potrebne, zato avto tudi dimenzijsko ostaja povsem enak.
"Švedska dnevna soba" ostaja
V notranjosti je dobil nov, 11,2 palčni, lebdeči osrednji zaslon, kateremu informacije zagotavlja Googlov operacijski sistem. Notranjost tako ostaja urejena in udobna, za kar dodatno poskrbijo tudi nove tkanine na sedežih. Avto ohranja tudi napredni Bowers&Wilkins zvočni sistem, ki avdio izkušnjo ponese še nivo višje.
Na voljo je z dvema različicama zunanjosti Bright in Dark (svetla in temna) ter tremi nivoji opreme, Core, Plus in Ultra. Za pogon skrbita dve različici, mehkohibridni B5 motor s 184 kilovati (250 KM) ter priključnohibridni T8 s 335 kilovati (455 KM) in električnim dosegom do 72 kilometrov (po standardu WLTP).
Pri nas je šibkejša različica na voljo od 65.990 evrov naprej, medtem ko se priključni hibrid prične pri 79.990 evrih. Letos jih nameravajo prodati okoli 150.