Pri nas se je začela prodajati kombijevska različica modela A6. Cene od 42.680 do 58.730 evrov.
Z ene strani ima A6 Avant lepe možnosti, saj navkljub rahlemu padcu trga glede na lansko leto znotraj njega segment prestižnih vozil (tudi narahlo) raste, z druge strani pa smo Slovenci drugačni od Nemcev, saj pri nas kombijevske karoserijeske različice Audijev tega velikostnega razreda niso toliko priljubljene kot pri njih doma. Vseeno naj bi jih do konca leta prodali kakih 40 in sicer za od 2.780 evrov več kot limuzine A6; prirastek k ceni je odvisen od razlik v DMV.
V ceniku je za A6 Avant pet (drugo leto se pridruži še TDI V6 Bitrubo) motornih možnosti, ki skupaj s ponudbo menjalnikov in pogonov tvorijo 10 različic. Najcenejši je edini 4-valjnik (drugi so vsi V6), 2.0 TDI (130 kW), ki stane 42.680 evrov, najcenejši bencinski pa je 2.8 FSI (150 kW), ki stane 45.100 evrov. Porsche Slovenija je za naš trg pripravil posebno ponudbo paketa Business, ki obljublja 30-odstotni prihranek na ceni.
Sicer pa je A6 Avant (še vedno) univerzalnejši od limuzine, ki je predvsem poslovni avtomobil, Avant pa je hkrati tudi družinski. V njegovem prtljažniku, nekoliko večjem kot pri predhodniku, je serijski sistem vodil in pritrdilnih elementov. Čeprav je zunaj za spoznanje manjši od predhodnika, je znotraj (spet malenkostno) večji, med novostmi pa velja omeniti nadgrajen optični parkini sistem in možnost odpiranja pokrova prtljažnika s posebnim gibom (sunkom proti avtomobilu) noge - kar pride prav, ko so roke polne stvari. Možnost je na voljo v kombinaciji z električnim odpiranjem pokrova, ki pa je doplačilno.
Še pogled na vrh: ta hip je z 58.730 evri najdražji 3.0 TFSI S-Tronic Quattro.
besedilo in foto: VK