Novo v Sloveniji: Audi A7

12. 11. 2014
Deli

Kot kažejo prodajne številke, Audi obvladuje 31 odstotkov slovenskega trga premijskih vozil. Če so za veliko večino te pogače zaslužni modeli Q, je A7 s petimi odstotki (od celotnega Audijevega deleža) precej eksotičen model na naših cestah.

Kljub temu ne gre spregledati dejstva, da s stališča dokazovanja, potrjevanja in raznolikosti ponudbe med premijskimi znamkami ta petvratni kupe Audiju doprinese ogromno. 
Novi A7 je dobil nove odbijače (zadnji ima bolj poudarjen difuzor), maska je nekoliko spremenjena, tako kot tudi stranski pragovi. Še najlaže ga boste spoznali po novih žarometih, saj so prav vsi modeli serijsko opremljeni z LED-tehnologijo (za doplačilo ponujajo tudi matrične LED-luči). Motorji, čeprav so zdaj bolj prijazni okolici in prav vsi zadostujejo normam EU6, imajo nekaj več moči od tistih pri predhodniku. Prav tako je prenovljeni sedemstopenjski S-tronic del serijske opreme pri vseh motornih različicah, le 3.0 TDI s 235 kilovati je v osnovi opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Kot smo vajeni, čas najhitreje teče pri tistih rečeh, ki se dotikajo tehnoloških rešitev na področju povezljivosti in asistenčnih pomagal. Zato je tudi pri novem A7 zaznati največ novosti na tem področju. Jasno, sistem MMi je zdaj osvežen na zadnjo različico, ki prinaša še nekoliko bolj dodelan uporabniški vmesnik. Za povezljivost s telefonom sta zdaj na voljo dva USB-vhoda, kot tudi neposredni vmesnik, ki poleg polnjenja poskrbi, da telefon za lovljenje signala uporablja avtomobilsko anteno. Izboljšan je še sistem Audi pre sense, ki skrbi, da avto zaznava okolico in primerno ukrepa (s samodejnim zaviranjem ali pripravo na trk). Poskrbeli so tudi, da je prikaz navigacije možen še med merilnikoma, tako kot tudi pogled skozi nočno, termično kamero.
Vstopni A7 2.0 TFSI (185 kW) bo na voljo za 55.800 evrov, cena za najcenejši A7 s dizelskim motorjem (160 kW) pa je 61.990 evrov. Oba vstopna modela sta spredaj gnana, druge različice imajo serijsko vgrajen pogon Quattro. Vrh ponudbe pomeni športni RS 7, ki je lahko vaš, če vam slučajno kje leži odvečnih 154.700 evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja