Novo v Sloveniji: Dacia Duster

28. 11. 2013
Deli

Ravno smo se vrnili z mednarodne predstavitve novega Dusterja (poročilo v AM25), že ga je zastopnik ponudil kupcem na našem trgu. Novinec ni veliko spremenjen.

Tiste spremembe, ki so, pa naj bi bile odziv na najglasnejše pripombe kupcev in javnosti k prvi različici Dusterja. Tako so se poleg rahlih kozmetičnih popravkov precej posvetili boljšemu počutju v notranjosti. Največji in najbolj izpostavljen prispevek k temu je zagotovo boljša zvočna izolacija, ki naj bi raven hrupa zmanjšala za kar 50 odstotkov. Kupci, ki pa si v Dusterju želijo več 'sladkorčkov', bodo lahko s seznama doplačilne opreme izbrali tempomat in multimedijski vmesnik s sedempalčnim zaslonom, česar do zdaj ni bilo mogoče naročiti.

Kupec Dusterja (teh je bilo do zdaj okoli 1.500) lahko izbira med petimi različnimi motorji. Od teh sta dva nova: 1,2-litrski prisilno polnjeni bencinar in 1,6-litrski motor na utekočinjeni naftni plin. Paketi opreme ostajajo enaki (tri stopnje), še pomembnejši podatek pa je, da tudi cene ostajajo enake. Najcenejši Duster stane 10.300 evrov, za vstopnico v svet užitkov štirikolesno gnanih avtomobilov pa boste odšteli 12.300 evrov. Zastopnik prevzema odgovornost za brezskrbno delovanje v dobi treh let (ali 100.000 prevoženih kilometrov), če pa se odločite za nakup prek njihovih možnosti financiranja, se ta doba podaljša na sedem let (z enako omejitvijo kilometrov).

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol